ПОСТМОДЕРНИЙ КІТЧ ЯК ШЛЯХ ДО ВИЯВУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ТВОРЧОСТІ ДЖЕРАЛДА ВІЗЕНОРА
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ПОСТМОДЕРНИЙ КІТЧ ЯК ШЛЯХ ДО ВИЯВУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ТВОРЧОСТІ ДЖЕРАЛДА ВІЗЕНОРА
ПОСТМОДЕРНЫЙ КИТЧ КАК СПОСОБ ВЫЯВЛЕНИЯ НАЦИОНАЛЬНОЙ ИДЕНТИЧНОСТИ В ТВОРЧЕСТВЕ ДЖЕРАЛДА ВИЗЕНОРА POSTMODERN KITSCH AS A WAY TO NATIVE AMERICAN IDENTITY IN GERALD VIZENOR’S CHANCERS |
|
Creator |
ШОСТАК, Оксана
|
|
Subject |
кітч; національна література корінних жителів Північної Америки; масова культура; індіанці; корінна ідентичність; національна свідомість; роман жахів; готична традиція; колоніальний романтизм; стереотипи.
УДК 2:81’42:82 (73) китч; национальная литература коренных народов Северной Америки; массовая культура; индейцы; коренная идентичность; национальное сознание; роман ужасов; готическая традиция; колониальный романтизм; стереотипы. УДК 2:81’42:82 (73) kitsch; Native American literary traditions; mass culture; Indigenous people; native identity; gothic novel; postmodern aesthetics; colonial romantics; Indian stereotypes УДК 2:81’42:82 (73) |
|
Description |
У статті окреслено використання іронічного кітча у романі «Духи» письменника корінного походження Джералда Візенора. Визначається важливість кітчу у творчості корінних письменників як форми пародіювання мейнстримної культури та розуміння історії США. Зазначено, що кітч як завуальовану насмішку над суспільством тотального споживання, можна вважати одним із найбільш дійових інструментів проголошення національної ідентичності сучасних представників корінних націй
В статье очерчивается использование иронического китча в романе «Духи» списателя коренного происхождения Джералда Визенора. Определятся важность использования китчевых при емов в творчестве индейских писателей как формы пародирования мейстримной культуры и истолкования истории США. Указывается, что китч как завуалированая насмішка над обществом тотального потребления является одним из наиболее действенных интсрументов провозглашения национальной идентичности современных представите лей коренных наций. This critical analysis of the kitsch aesthetics comprehending in Gerald Vizenor’s novel Chancers accentuates the overt and subtle discourses that strike at the core of Native American appeal to unearth the underlying tangents of mainstream dominance over the Indigenous cultural traditions. The lack of differentiation between high and low cultures has enhanced Vizenor’s appeal kitsch as a tool of postmodern tradition. Author uses it simultaneously as a potent and viable source of artistic inspiration. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-12-02
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/11473
|
|
Source |
Humanitarian Education in Technical Universities; № 34 (2016); 244-257
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 34 (2016); 244-257 Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 34 (2016); 244-257 |
|
Language |
uk
|
|