АНГЛО-АМЕРИКАНСЬКА ТА УКРАЇНСЬКА РЕКЛАМА: ЛІНГВІСТИЧНІ І КУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ СТИЛЕТВОРЕННЯ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
АНГЛО-АМЕРИКАНСЬКА ТА УКРАЇНСЬКА РЕКЛАМА: ЛІНГВІСТИЧНІ І КУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ СТИЛЕТВОРЕННЯ
Anglo-American and Ukrainian advertising linguistic and cultural aspects styletvorennya |
|
Creator |
ДУБЕНКО, Олена
|
|
Subject |
—
УДК 378ю4(477) – 009 + 37.017 — UDC 378y4(477) – 009 + 37.017 |
|
Description |
Статтю присвячено стилістичній специфіці англо-американських та укра-їнських рекламних текстів, яка є наслідком морфологічних особливостей англійської та української мов, а також дії певних культурних факторів. Серед останніх помітний вплив на стилістику реклами мають тип культури, до якого належить країна, домінанти наукової та художньої свідомості, актуальні у певному етнокультурному середовищі, тривалість розвитку традицій рекламного бізнесу, соціальні чинники.
The paper deals with those stylistic peculiarities of British-American and Ukrainian advertisements which are predetermined by certain contrastive characteristics in the morphology of English and Ukrainian languages and also by cultural factors. Among the latter: the specific features of the compared ethnocultural communities, the dominants of their scientific and artistic consciousness, business traditions, social life peculiarities. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2009-12-19
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/2334
|
|
Source |
Humanitarian Education in Technical Universities; № 18 (2009)
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 18 (2009) Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 18 (2009) |
|
Language |
uk
|
|