Record Details

КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РЕЧЕНЬ УЗАГАЛЬНЕНОГО ЗМІСТУ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РЕЧЕНЬ УЗАГАЛЬНЕНОГО ЗМІСТУ
Communicative and pragmatic characteristics of generalized-personal constructions
 
Creator ЮРЧИШИН, Тетяна
 
Subject
УДК 378ю4(477) – 009 + 37.017

UDC 378y4(477) – 009 + 37.017
 
Description  У статті “Комунікативно-прагматичні характеристики речень узагальне-ного змісту” представлено прагмалінгвістичний аналіз цих реченнєвих струк-тур. На рівні мовлення речення узагальненого змісту оформлюють вислов-лення, що узгоджуються з мовленнєвими актами, які не мають самостійного прагмалінгвістичного статусу. Це виявляється в їхньому функціонуванні у структурі складного мовленнєвого акту та участі в оформленні непрямих висловлень. З’ясовано, що у структурі складного акту висловлення узагаль-неного змісту корелюють з різноманітними базовими мовленнєвими актами (репрезентативами, директивами, експресивами, комісивами). Використання узагальнених конструкцій як засобів непрямої комунікації зумовлюється специфікою прагматичної ситуації та спричиняє відповідні комунікативні ефекти.
 In the article “Communicative and pragmatic characteristics of generalized-personal constructions” author analyses this structures in the context of views of pragmatic linguistic. The analysis of utterances of the generalized content as speech acts is carried out. In the structure of complicated speech acts generalized-personal constructions are correlated with different basic speech acts (representatives, directives, expressives, comissives).
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2009-05-16
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/2306
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 17 (2009); 30
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 17 (2009); 30
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 17 (2009); 30
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ