РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ КОРПУСУ МІНІМАЛЬНИХ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ В УКРАЇНСЬКІЙ ФРАЗЕОГРАФІЇ ЯК ПОКАЗНИК ДИНАМІКИ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ КОРПУСУ МІНІМАЛЬНИХ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ В УКРАЇНСЬКІЙ ФРАЗЕОГРАФІЇ ЯК ПОКАЗНИК ДИНАМІКИ
РЕПРЕЗЕНТАЦИЯ КОРПУСА МИНИМАЛЬНЫХ ФРАЗЕОЛОГИЧЕСКИХ ЕДИНИЦ В УКРАИНСКОЙ ФРАЗЕОГРАФИИ КАК ПОКАЗАТЕЛЬ ДИНАМИКИ REPRESENTATION OF THE BODY OF MINIMAL PHRASEOLOGICAL UNITS IN UKRAINIAN FRAZEOHRAFIYI AS AN INDICATOR OF THE DYNAMICS |
|
Creator |
Голіцина, Ольга
|
|
Subject |
критерій кодифікації; словникова стаття; мінімальна фразеологічна одиниця
УДК 81’37 критерий кодификации; словарная статья, минимальная фразеологическая единица УДК 81’37 criterion codification; dictionary entry; the minimum phraseological unit УДК 81’37 |
|
Description |
У статті проаналізовані основні фразеологічні словники сучасноїукраїнської літературної мови, подані зразки розміщення та розробкисловникових статей, наявні їх співставлення, виявлено спільні та відміннікритерії кодифікації мінімальної фразеологічної одиниці.
В статье проанализированы основные фразеологические словарисовременного украинского литературного языка, представлены образцыразмещения и разработки словарных статей, имеется их сопоставление, выявлены общие и отличительные критерии кодификации минимальнойфразеологической единицы. In the article analyzed the basic phrasebook of the modern Ukrainianliterary language, provides examples of placement and design entries availableof comparison, revealed differences and codification of the minimum criteria ofphraseological units. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-05-08
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/7856
|
|
Source |
Humanitarian Education in Technical Universities; № 27 (2013); 74
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 27 (2013); 74 Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 27 (2013); 74 |
|
Language |
uk
|
|