ЗРЕЛИЩЕ КАК ФОРМА МАССОВОЙ КОММУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯХ КОММУНИКАЦИОННОГО ПЛЮРАЛИЗМА
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ЗРЕЛИЩЕ КАК ФОРМА МАССОВОЙ КОММУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯХ КОММУНИКАЦИОННОГО ПЛЮРАЛИЗМА
SPECTACLE AS A FORM OF MASS COMMUNICATION IN THE CONTEXT OF DIVERSITY OF COMMUNICATION MEANS ВИДОВИЩЕ ЯК ФОРМА МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПЛЮРАЛІЗМУ |
|
Creator |
Абисова, М. А.; Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
—
316.722.5(045) — 316.722.5(045) — 316.722.5(045) |
|
Description |
Статья посвящена анализу коммуникативных характеристик зрелища в условиях тотальной визуализации постсовременного общества.
The article is devoted to the analysis of communicative characteristics of the spectacle under circumstances of total visualization in the post-modern society У статті проаналізовано комунікативні характеристики видовища в умовах тотальної візуалізації постсучасного суспільства. |
|
Publisher |
Национальный Авиационный Университет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2011-12-17
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPK/article/view/8780
|
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University. Series: Philosophy, Cultural; Том 14, № 2 (2011); 109-113
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Философия, Культурология; Том 14, № 2 (2011); 109-113 Вісник Національного Авіаційного Університету. Серія: Філософія. Культурологія; Том 14, № 2 (2011); 109-113 |
|
Language |
uk
|
|