Record Details

ЗРЕЛИЩЕ КАК ФОРМА МАССОВОЙ КОММУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯХ КОММУНИКАЦИОННОГО ПЛЮРАЛИЗМА

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ЗРЕЛИЩЕ КАК ФОРМА МАССОВОЙ КОММУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯХ КОММУНИКАЦИОННОГО ПЛЮРАЛИЗМА
SPECTACLE AS A FORM OF MASS COMMUNICATION IN THE CONTEXT OF DIVERSITY OF COMMUNICATION MEANS
ВИДОВИЩЕ ЯК ФОРМА МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПЛЮРАЛІЗМУ
 
Creator Абисова, М. А.; Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету
 
Subject
316.722.5(045)

316.722.5(045)

316.722.5(045)
 
Description Статья посвящена анализу коммуникативных характеристик зрелища в условиях тотальной визуализации постсовременного общества.
The article is devoted to the analysis of communicative characteristics of the spectacle under circumstances of total visualization in the post-modern society
У статті проаналізовано комунікативні характеристики видовища в умовах тотальної візуалізації постсучасного суспільства.
 
Publisher Национальный Авиационный Университет
 
Contributor


 
Date 2011-12-17
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPK/article/view/8780
 
Source Proceedings of the National Aviation University. Series: Philosophy, Cultural; Том 14, № 2 (2011); 109-113
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Философия, Культурология; Том 14, № 2 (2011); 109-113
Вісник Національного Авіаційного Університету. Серія: Філософія. Культурологія; Том 14, № 2 (2011); 109-113
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ