THERMAL FIELDS DIAGNOSTIC METHOD OF CHANGING AIRCRAFT AERODYNAMIC STATE IN FLIGHT
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
THERMAL FIELDS DIAGNOSTIC METHOD OF CHANGING AIRCRAFT AERODYNAMIC STATE IN FLIGHT
Метод диагностирования аэродинамического состояния самолета в полете на основе изменения термических полей Метод діагностування аеродінамічного стану літака у польоті на основі зміни термічних полів |
|
Creator |
Kazak, V. M.; Національний авіаційний університет, Київ
Shevchuk, D. O.; Національний авіаційний університет, Київ Kravchuk, M. P.; Національний авіаційний університет, Київ Panchuk, L. V.; Державне підприємство «Антонов», Київ |
|
Subject |
Aircraft; structural damage; reconfiguration; external contour, temperature gradient; thermal method; boundary layer; diagnostics
UDC 629.735.015.7.2:656.7.08 (045) Внешние обводы; повреждения; воздушный корабль; температурный градиент; тепловой метод; пограничный слой; диагностирование УДК 629.735.015.7.2:656.7.08 (045) Зовнішні обводи; пошкодження; повітрянний корабель; температурний градієнт; тепловий метод; примежовий шар; діагностування УДК 629.735.015.7.2:656.7.08 (045) |
|
Description |
A result of the research was the method of aerodynamic condition of the aircraft on the thermal fields. Based on the mathematical and natural experiments, regularities of formation of temperature gradients in the boundary layer of air that occurs when damage to the contours detected parameters that affect the behavior of the temperature gradient arising from damage, namely the speed and angle of attack of the aircraft, the shape of the profile wings, nature of damage, place of occurrence of damage relative to the outer contours.
Проведены исследования, в результате которых был разработан метод аэродинамического состояния самолета по тепловым полям. На основе математического и натурного экспериментов, установлены закономерности формирования температурного градиента в пограничном слое воздуха, который возникает при повреждении внешних обводов. Установлены параметры, которые влияют на поведение температурного градиента, а именно: скорость и угол атаки самолета, форма профиля крылья, характер повреждения, место появления повреждения относительно контуров внешних обводов. Проведено дослідження в результаті яких розроблено метод аеродинамічного стану літака за тепловими полями. На основі математичного та натурного експериментів, встановлено закономірності формування температурного градієнту у примежовому шарі повітря, що виникає у разі пошкодження зовнішніх обводів. Виявлено параметри, які впливають на поведінку температурного градієнту, а саме: швидкість та кут атаки літака, форма профіля крила, характер пошкодження, місце появи пошкодження відносно контурів зовнішніх обводів. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-12-15
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/12308
10.18372/1990-5548.54.12308 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 4, № 54 (2017); 40-44
Электроника и системы управления; Том 4, № 54 (2017); 40-44 Електроніка та системи управління; Том 4, № 54 (2017); 40-44 |
|
Language |
en
|
|