Record Details

AIRCRAFT NAVIGATION EFFICIENCY IMPROVING DURING LANDING USING SATELLITE NAVIGATION SYSTEM

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title AIRCRAFT NAVIGATION EFFICIENCY IMPROVING DURING LANDING USING SATELLITE NAVIGATION SYSTEM
Повышение эффективности навигации воздушного судна во время посадки при помощи спутниковой навигационной системы
Підвищення ефективності навігації літального апарату під час посадки за допомогою супутникової навігаційної системи
 
Creator Kharchenko, Volodymyr; National Aviation University
Konin, Valeriy; National Aviation University
Olevinska, Tetiana; National Aviation University
 
Subject
aircraft landing; global navigation satellite system; instrument landing; integrity; navigation efficiency; precise landing
629.7.052

глобальная навигационная спутниковая система; инструментальная посадка; посадка летательного аппарата; точная посадка; эффективность навигации
629.7.052

глобальна навігаційна супутникова система; ефективність навігації; інструментальна посадка; посадка літального апарату; точна посадка
629.7.052
 
Description Purpose: Two algorithms have been considered in this article. Both of them make possible to improve aircraft navigation efficiency during landing by satellite navigation system signals. The first algorithm describes creation of two reference planes in space using measured coordinates of four points on the runway and the subsequent calculation of the aircraft horizontal and vertical angular deviation from these planes. The second algorithm describes an autonomous integrity control in the aerodrome area when four satellites are visible. Methods: methods of experiment planning, analytic geometry and linear algebra have been used. Results: obtained a new experimental data. Discussion: The results of experimental research of the first algorithm showed the principal possibility of deviation calculation in this way. It is shown that implementation of this technology will make it possible to increase the efficiency of small aircrafts navigation during landing at aerodromes and landing areas that are currently not equipped with radio equipment for instrument landing. The results of research of the second algorithm showed that it allows reducing the number of satellite navigation system failures and also enhances navigation efficiency. These results can be used in the aerospace sector for reducing the number of small aircraft non-flying periods.
Цель: В данной статье представлены два алгоритма, позволяющие повысить эффективность навигации воздушного судна при заходе на посадку по сигналам спутниковой навигационной системы. Первый алгоритм описывает создание в пространстве виртуальных опорных плоскостей по координатам четырех точек на взлетно-посадочной полосе и последующее вычисление горизонтального и вертикального отклонения летательного аппарата от них. Второй алгоритм описывает автономный контроль целостности навигационного поля в районе аэродрома при наличии четырех спутников в зоне видимости. Методы исследования: Применялись методы планирования эксперимента, аналитической геометрии и линейной алгебры. Результаты: Получены новые экспериментальные данные. Обсуждение: Результаты экспериментального исследования первого алгоритма показали принципиальную возможность вычисления отклонений летального аппарата указанным способом. Показано, что внедрение предложенной технологии позволит повысить эффективность навигации воздушных суден малой авиации во время посадки на аэродромы, которые в настоящее время не оборудованы радионавигационными средствами для инструментальной посадки. Исследование второго алгоритма показало, что предложенный способ позволяет уменьшить количество отказов спутниковой навигационной системы, что также положительно влияет на эффективность навигации. Эти результаты могут быть применены в авиакосмической отрасли для снижения количества нелетных периодов для воздушных суден малой авиации.
У цій статті представлено два алгоритми, що дозволяють підвищити ефективність навігації повітряного судна під час заходу на посадку за сигналами супутникової навігаційної системи. Перший алгоритм описує створення в просторі віртуальних опорних площин за координатами чотирьох точок на злітно-посадковій смузі та подальше обчислення горизонтального та вертикального кутового відхилення літального апарату від них. Другий алгоритм описує автономний контроль цілісності навігаційного поля в районі аеродрому за наявності в зоні видимості чотирьох супутників однієї системи. Методи дослідження: Використовувались методи планування експерименту, методи аналітичної геометрії та лінійної алгебри. Результати: Отримано нові експериментальні дані. Обговорення: Результати експериментального дослідження першого алгоритму показали принципову можливість обчислення відхилень літального апарату вказаним способом. Показано, що впровадження запропонованої технології дозволить підвищити ефективність навігації повітряних суден малої авіації під час посадки на аеродромах, які наразі не обладнані радіонавігаційними засобами для інструментальної посадки. Дослідження другого алгоритму показало, що зазначеним способом можливо зменшити кількість відмов супутникової навігаційної системи, що також позитивно впливає на ефективність навігації. Ці результати можуть бути використані у авіакосмічній галузі для зменшення кількості нельотних періодів повітряних суден малої авіації.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2017-12-02
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/12165
10.18372/2306-1472.73.12165
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 73, № 4 (2017); 8-17
Вестник Национального авиационного университета; Том 73, № 4 (2017); 8-17
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 73, № 4 (2017); 8-17
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ