Record Details

Features wear nodes mechanization wing aircraft operating under dynamic loads

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Features wear nodes mechanization wing aircraft operating under dynamic loads
Особенности износа узлов механизации крыла самолетов, работающих в условиях динамических нагрузок
ОСОБЛИВОСТІ ЗНОШУВАННЯ ВУЗЛІВ МЕХАНІЗАЦІЇ КРИЛА ЛІТАКІВ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ В УМОВАХ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
 
Creator Хімко, А.М.
Якобчук, О.Є.
Бородій, В.М.
Задніпровська, С.М.
Холод, Н.В.
 
Subject

динамічні навантаження; дисипація; механічна енергія; молібден; монорельс; плазмові покриття; титановий сплав ВТ-22; фретинг-корозія
 
Description  The conducted researches of titanic alloy ВТ-22 at dynamic loading with cycled sliding and dynamic loading in conditions of rolling with slipping. It is established that roller jamming in the carriage increases wear of rod of mechanization of a wing to twenty times. The optimum covering for strengthening wearied sites and restoration of working surfaces of wing’s mechanization rod is defined.
 Проведены испытания титанового сплава ВТ-22 при динамической нагрузке с циклическим скольжением и динамической нагрузке в условиях качения с скольжение. Установлено, что заклинивание ролика в каретке увеличивает износ рельсов механизации крыла самолетов до двадцати раз. Определены покрытия для упрочнения изношенных участков и восстановления рабочих поверхностей рельсов механизации крыла.
 Проведено випробування титанового сплаву ВТ-22 при динамічному навантаженні з циклічним ковзанням та динамічному навантаженні в умовах кочення з просковзуванням. Встановлено, що заклинювання ролика в каретці збільшує знос рейок механізації крила літаків до двадцяти разів. Визначено покриття для зміцнення зношених ділянок та відновлення робочих поверхонь рейок механізації крила.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-03-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1741
10.18372/2306-1472.40.1741
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 40, № 3 (2009); 33-36
Вестник Национального авиационного университета; Том 40, № 3 (2009); 33-36
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 40, № 3 (2009); 33-36
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ