ОРТОГОНАЛЬНА ЦИЛІНДРОКОНІЧНА ПЕРЕДАЧА
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ОРТОГОНАЛЬНА ЦИЛІНДРОКОНІЧНА ПЕРЕДАЧА
ORTHOGONAL SPUR-BEVEL TRANSMISSIONS ОРТОГОНАЛЬНАЯ ЦИЛИНДРОКОНИЧЕСКАЯ ПЕРЕДАЧА |
|
Creator |
Каплун, Олександр Михайлович
Носко, Павло Леонідович Філь, Павло Володимирович Башта, Олександр Васильович Мазур, Микола Дмитрович Бугайова, Анастасія Олександрівна |
|
Subject |
колесо; поверхня; нормаль; координатний вектор
УДК 621.83 wheel; surface; normal; coordinate vector — колесо; поверхность; нормаль; координатный вектор УДК 621.83 |
|
Description |
Напівевольвентні ортогональні циліндроконічні передачі, створені за допомогою эвольвентного прямозубого колеса, мають підвищену чутливість до похибок виготовлення та монтажу у випадку лінійного дотику ланок. При локалізації контакту з використанням спільної твірної поверхні яскраво виражений точковий характер контакту обмежує навантажувальну здатність передачі. У статті розглядається можливість створення циліндроконічної передачі на основі прямозубого колеса з плоскими боковими поверхнями зубців. Досліджено деякі характеристики передачі: геометричні параметри, лінії контакту, умови підрізання, визначені атрибути локалізованого контакту.
Half-involut orthogonal spur-bevel transmissions formed by involute spur gear wheel, have increased sensitivity to errors of manufacturing and assembling in the case of a linear touched links. In the case of contact localization, with the use of general producing surface, strongly marked point contact restricts the carrying capacity of the transmission. The article considers possibility of spur-bevel transmission creation based on spur gear wheel with flat side surfaces of the teeth. Some characteristics of transmission like geometrical parameters, line of contact, conditions of undercutting and the attributes of the localized contact there are studyed. Полуэвольвентные ортогональные цилиндроконические передачи, образованные с помощью эвольвентного прямозубого колеса, обладают повышенной чувствительностью к погрешностям изготовления и сборки в случае линейного касания звеньев. При локализации контакта с использованием общей производящей поверхности ярко выраженный точечный характер контакта ограничивает нагрузочную способность передачи. В статье рассматривается возможность создания цилиндроконической передачи на основе прямозубого колеса с плоскими боковыми поверхностями зубьев. Исследованы некоторые характеристики передачи: геометрические параметры, линии контакта, условия подрезания, определены атрибуты локализованного контакта. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-08-29
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/11911
10.18372/0370-2197.2(75).11911 |
|
Source |
Проблеми тертя та зношування; № 2(75) (2017); 84-93
Problems of Friction and Wear; № 2(75) (2017); 84-93 Проблемы трения и изнашивания; № 2(75) (2017); 84-93 |
|
Language |
ru
|
|