Обгрунтовування ступеню відмовостійкості енергосистем в задачах підвищення рівня безпеки польотів і ефективності функціонування повітряних суден
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Обгрунтовування ступеню відмовостійкості енергосистем в задачах підвищення рівня безпеки польотів і ефективності функціонування повітряних суден
Обоснование степени отказоустойчивости энергосистем в задачах повышения уровня безопасности полетов и эффективности функционирования воздушных судов Ground of degree of trouble stability of grids in the tasks of rise of strength security of flights and efficiency of functioning of airplane |
|
Creator |
Воробьев, В. М.; Національний авіаційний університет
Енчев, С. В.; Національний авіаційний університет Ищенко, И. М.; Національний авіаційний університет Захарченко, В. А.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
УДК 629.735.083.06 — УДК 629.735.083.06 — — |
|
Description |
В статті розглянуто методи і моделі підвищення ефективності функціонування відмовостійких систем енергопостачання, які безпосередньо впливають на рівень безпеки польотів. Ефективність функціонування енергосистем можна підвищити використовуючи при їх синтезі принцип домінування. В задачах ранжирування по рівню безпеки польотів розглянута модель несправності з використанням структурно-логічного методу
В статье рассмотрены методы и модели повышения эффективности функционирования отказоустойчивых систем энергоснабжения, которые напрямую влияют на уровень безопасности полетов. Эффективность функционирования энергосистем можно повысить используя при их синтезе принцип доминирования. В задачах ранжирования по уровню безопасности полетов рассмотрена модель неисправности с использованием структурно-логического метода In the article the methods and models rise efficiency functioning the trouble stability systems energy supply, which straight affect strength security of flights, are considered. Efficiency of functioning of grids can be promoted using principle of prevailing for their synthesis. In the tasks of ranging on strength security of flights the model of disrepair with the use of structural-logical method is considered |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2005-06-06
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/11569
10.18372/2073-4751.2.11569 |
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 2, № 13 (2005); 26-34
Проблемы информатизации и управления; Том 2, № 13 (2005); 26-34 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 2, № 13 (2005); 26-34 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|