ЕРГОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ЕНЕРГОНАВАНТАЖЕННОСТІ ТА ЗНОШУВАННЯ ПАР ТЕРТЯ СТРІЧКОВО-КОЛОДКОВОГО ГАЛЬМА БУРОВОЇ ЛЕБІДКИ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ЕРГОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ЕНЕРГОНАВАНТАЖЕННОСТІ ТА ЗНОШУВАННЯ ПАР ТЕРТЯ СТРІЧКОВО-КОЛОДКОВОГО ГАЛЬМА БУРОВОЇ ЛЕБІДКИ
ЭРГОДИЧЕСКИЙ ПОДХОД К ЭНЕРГОНАГРУЖЕННОСТИ И ИЗНОСА ПАР ТРЕНИЯ ЛЕНТОЧНО-КОЛОДОЧНОГО ТОРМОЗА БУРОВОЙ ЛЕБЕДКИ — |
|
Creator |
Киндрачук, Мирослав Васильевич
Вольченко, Дмитрий Александрович Журавлев, Дмитрий Юрьевич Бекиш, Ирина Орестивна Кашуба, Николай Васильевич |
|
Subject |
стрічково-колодкове гальмо; пара тертя; мікровиступи плям контакту; термічна нестійкість; аналітичні моделі; ергодичний підхід; температурні напруження; вторинні структури I та II типів
УДК 621.891 ленточно-колодочный тормоз; пара трения; микровыступы пятен контакта; термическая неустойчивость; аналитические модели; эргодический подход; температурные напряжения; вторичные структуры I и II типов УДК 621.891 ribbon block brake; fatigue pair; micro-patches of contact patches; thermal instability; analytical models; ergodic approach; temperature stresses; secondary structures of type I and II — |
|
Description |
У матеріалах статті розглянуто: ергодичний підхід при еволюції трибоспряжень, деформаційний збурюючий фактор, кінетика стану робочої поверхні, природа нормального зношування вторинних структур I та II типу при електротермічному терті трибосистеми стрічково-колодкового гальма бурової лебідки.
В материалах статьи рассмотрены: эргодический подход при эволюции трибосопряжений, деформационный возбуждающий фактор, кинетика состояния рабочей поверхности; природа нормального износа вторичных структур I и II типа при электротермическом трении трибосистемы ленточно-колодочного тормоза буровой лебедки. — |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-10-23
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/11929
10.18372/0370-2197.3(76).11929 |
|
Source |
Проблеми тертя та зношування; № 3(76) (2017); 28-41
Problems of Friction and Wear; № 3(76) (2017); 28-41 Проблемы трения и изнашивания; № 3(76) (2017); 28-41 |
|
Language |
uk
|
|