Робастна параметрична оптимізація дискретної системи управління стратосферичним аеростатом
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Робастна параметрична оптимізація дискретної системи управління стратосферичним аеростатом
Робастная параметрическая оптимизация дискретной системы управления стратосферическим аэростатом Robust parametrical optimization of the digital control systems of the stratospheric airships |
|
Creator |
Тунік, А. А.; Національний авіаційний університет
Абрамович, О. О.; Національний авіаційний університет Абрамович, Н. А.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
УДК 681.511.42.037 — УДК 681,511.42.037 — UDC 681.511.42.037 |
|
Description |
Ця стаття присвячується робастній параметричній оптимізації дискретних систем управління. Пропонується метод досягнення компромісу між робастністю і якістю системи управління для номінальних і параметрично збурених моделей об’єкта в детермінованому і стохастичному випадках. Для рішення задачі використовується багатомодельний Н2/Н підхід робастної оптимізації. Новим результатом даної роботи є розробка названого підходу для дискретної моделі стратосферичного аеростату
Статья посвящается параметрической оптимизации для цифровых систем управления. Предлагается метод достижения компромисса между робастностью и качеством систем управления для номинальных и параметрически возмущенных моделях объекта в детерминированном и в стохастическом случаях. Для решения этой задачи используется многомодельный Н2/Н подход робастной оптимизации. Новым результатом настоящей работы является разработка данного подхода для дискретной модели продольного движения аэростата The paper is devoted to the parametric optimization of the digital flight control systems from the viewpoint of achieving necessary compromise between their robustness and performance specifications This compromise could be reached by using modem approach of multi-model H2/H- robust optimization for discrete control systems. Its efficiency is illustrated by the example of digital flight control of the airship |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2005-06-06
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/11600
10.18372/2073-4751.2.11600 |
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 2, № 13 (2005); 124-131
Проблемы информатизации и управления; Том 2, № 13 (2005); 124-131 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 2, № 13 (2005); 124-131 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|