Record Details

Робастна параметрична оптимізація дискретної системи управління стратосферичним аеростатом

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Робастна параметрична оптимізація дискретної системи управління стратосферичним аеростатом
Робастная параметрическая оптимизация дискретной системы управления стратосферическим аэростатом
Robust parametrical optimization of the digital control systems of the stratospheric airships
 
Creator Тунік, А. А.; Національний авіаційний університет
Абрамович, О. О.; Національний авіаційний університет
Абрамович, Н. А.; Національний авіаційний університет
 
Subject
УДК 681.511.42.037

УДК 681,511.42.037

UDC 681.511.42.037
 
Description Ця стаття присвячується робастній параметричній оптимізації дискретних систем управління. Пропонується метод досягнення компромісу між робастністю і якістю системи управління для номінальних і параметрично збурених моделей об’єкта в детермінованому і стохастичному випадках. Для рішення задачі використовується багатомодельний Н2/Н підхід робастної оптимізації. Новим результатом даної роботи є розробка названого підходу для дискретної моделі стратосферичного аеростату
Статья посвящается параметрической оптимизации для цифровых систем управления. Предлагается метод достижения компромисса между робастностью и качеством систем управления для номинальных и параметрически возмущенных моделях объекта в детерминированном и в стохастическом случаях. Для решения этой задачи используется многомодельный Н2/Н подход робастной оптимизации. Новым результатом настоящей работы является разработка данного подхода для дискретной модели продольного движения аэростата
The paper is devoted to the parametric optimization of the digital flight control systems from the viewpoint of achieving necessary compromise between their robustness and performance specifications This compromise could be reached by using modem approach of multi-model H2/H- robust optimization for discrete control systems. Its efficiency is illustrated by the example of digital flight control of the airship
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2005-06-06
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/11600
10.18372/2073-4751.2.11600
 
Source Problems of Informatization and Management; Том 2, № 13 (2005); 124-131
Проблемы информатизации и управления; Том 2, № 13 (2005); 124-131
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 2, № 13 (2005); 124-131
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ