Record Details

ЕРГОНОМІЧНІ ВИМОГИ ДО ІНТЕРФЕЙСУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ЕРГОНОМІЧНІ ВИМОГИ ДО ІНТЕРФЕЙСУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
ERGONOMIC INTERFACE REQUIREMENTS FOR ELECTRONIC TOOLS OF EDUCATIONAL PURPOSE
ЭРГОНОМИЧЕСКИЕ ТРЕБОВАНИЯ К ИНТЕРФЕЙСУ ЭЛЕКТРОННЫХ СРЕДСТВ УЧЕБНОГО НАЗНАЧЕНИЯ
 
Creator Burov, Oleksandr; Національний авіаційний університет
Tsarik, Оleksandra; Національний авіаційний університет
 
Subject електронні засоби навчального призначення; ергономічні вимоги; ефективні інтерфейси; ефективність навчання; людино-машинна взаємодія; юзабіліті
371.68:004.5(045)
effectiveness of training; efficient interfaces; electronic educational purpose; ergonomic requirements; human-computer interaction; usability
371.68:004.5(045)
человеко-машинное взаимодействие; электронные средства учебного назначения; эргономические требования; эффективные интерфейсы; эффективность обучения; юзабилити
371.68:004.5(045)
 
Description  Досліджено юзабіліті інтерфейсу електронних засобів навчального призначення залежно від ергономічних вимог щодо їх проектування. Охарактеризовано ергономічні вимоги до придатності та ефективності інтерфейсу електронних засобів навчального призначення. Проаналізовано існуючі інтерфейси електронних засобів навчання, стандарти до проектування електронних засобів відображення інформації за допомогою безпосередньої роботи з електронними засобами навчального призначення. Розглянуто ергономічні вимоги до електронних засобів навчального призначення та основні аспекти розробки ефективних інтерфейсів для електронних засобів навчання, їх місце в підвищенні ефективності навчання і удосконаленні навчального процесу. Описано підходи і засоби формування ефективних інтерфейсів електронних засобів навчального призначення ергономічного характеру. Сформульовано ергономічні вимоги до розробки ефективних інтерфейсів для електронних засобів навчального призначення. Показано, що завдяки дотриманню ергономічних вимог до створення інтерфейсів електронних засобів навчального призначення можна досягти підвищення ефективності та вдосконалення процесу навчання.
 The article reveals the aspect of the “correct” creation of electronic learning tools to enhance learning efficiency and improve the learning process. In particular, the importance and the necessity of ergonomic requirements to the interface design for electronic tools of educational purpose.
 Исследованы юзабилити интерфейса электронных средств учебного назначения. Охарактеризованы эргономические требования к пригодности и эффективности интерфейса электронных средств учебного назначения. Проанализированы существующие интерфейсы электронных средств обучения, стандарты к проектированию электронных средств отображения информации. Рассмотрены эргономические требования к электронным средствам учебного назначения и основные аспекты разработки эффективных интерфейсов для электронных средств обучения. Сформулированы эргономические требования к разработке эффективных интерфейсов для электронных средств учебного назначения.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-09-20
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/2170
10.18372/2306-1472.51.2170
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 51, № 2 (2012); 115-119
Вестник Национального авиационного университета; Том 51, № 2 (2012); 115-119
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 51, № 2 (2012); 115-119
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ