Record Details

Регулювання потоку автотранспорту з урахуванням інтервалу руху

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Регулювання потоку автотранспорту з урахуванням інтервалу руху
Регулирование потока автотранспорта с учетом интервала движения
REGULATING THE FLOW OF TRANSPORT WITH ALLOWANCE FOR THE INTERVAL OF MOTION
 
Creator Hul, Аndrew; Національний авіаційний університет
 
Subject
методика; перехрестя; регулювання; рух; учасник
62.50

методика; перекресток; регулирование; участник движения
62.50

crossroads; method; movement control
62.50
 
Description Мета: У роботі показано, що регулювання транспортного потоку особливо актуально в умовах становлення розвитку інфраструктури. Метою роботи було показати, що завданнями світлофорного регулювання є мінімізація і, по можливості, виключення зустрічі конфліктуючих потоків транспортних засобів. Автори показують, що прикладним аспектом роботи є оптимізація роботи світлофорів для усунення заторної ситуації й гарантування безпеки всіх учасників руху. Методи дослідження: Методами, використаними в роботі є: порівняльний – для вибору найкращого технічного рішення, техніко-економічний – для перевірки математичного апарату, а також інженерний – для практичного втілення пропонованого технічного рішення. Результати: показані передумови організації роботи по введенню світлофорного регулювання на основі розрахунку циклу роботи світлофорного об'єкта. Пропонується тривалість циклу більше 120 с, оскільки при більш тривалому очікуванні дозволяючого сигналу водії можуть вважати світлофор несправним і почати рух на заборонний сигнал. Обговорення: У висновку статті виявлено, що варіативні форми регулювання роботи перехрестя можуть бути використані також і для загального зняття напруги на дорогах загального користування. Запропоновано методики апробації для дороги нового типу.
Цель: В работе показано, что регулирование транспортного потока особенно актуально в условиях становления развития инфраструктуры. Целью работы было показать, что задачами светофорного регулирования является минимизация и, по возможности, исключения встречи конфликтующих потоков транспортных средств. Авторы показывают, что прикладным аспектом работы является оптимизация работы светофоров для устранения заторной ситуации и обеспечения безопасности всех участников движения. Методы исследования: Методами, использованными в работе, являються: сопоставительный – для выбора лучшего технического решения, технико-экономический – для проверки математического аппарата, а также инженерный – для практического воплощения предлагаемого технического решения. Результаты: показаны предпосылки организации работы по введению светофорного регулирования на основе расчета цикла работы светофорного объекта. Предлагается длительность цикла больше 120 с, так как при более продолжительном ожидании разрешающего сигнала водители могут посчитать светофор неисправным и начать движение на запрещающий сигнал. Обсуждение: В заключении статьи выявлено, что вариативные формы регулирования работы перекрестка могут быть использованы также и для общего снятия напряжения на дорогах общего пользования. Предложены методики апробации для дороги нового типа.
Purpose: We show that the regulation of traffic is especially important under conditions of infrastructure. The aim was to show that the objectives of traffic light regulation is to minimize and, where possible, exceptions meetings conflicting streams of vehicles. The authors show that the applied aspects of optimization of traffic lights is to eliminate mash situation and ensure the safety of all road users. Methods: The method used in the comparison is to select the best technical solution, feasibility to test mathematical tools and engineering for the practical implementation of the proposed technical solution. Results: The results of the study is repeated then that shows the organization of the preconditions for the introduction of traffic light regulation based on the calculation cycle of the traffic light object. It is proposed to cycle more than 120 seconds, as if waiting longer allowing drivers can count signal lights faulty and start moving to the blocking signal. The main tasks of traffic light regulation is to minimize and, where possible, exceptions meetings conflicting streams of vehicles and eliminate mash situation and ensure the safety of all participants. An important part of the work on the introduction of traffic light regulation is the calculation cycle of the traffic light object. For reasons of safety, cycle time of more than 120 is considered unacceptable, since the longer waiting signal allowing drivers can count faulty lights and start moving to the prohibitive signal. Discussion: In conclusion, the article revealed that the divergent forms of regulation of the intersection can also be used for general stress on public roads. The methods of testing for the road tion type.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2017-07-17
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11748
10.18372/2306-1472.71.11748
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 71, № 2 (2017); 65-69
Вестник Национального авиационного университета; Том 71, № 2 (2017); 65-69
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 71, № 2 (2017); 65-69
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ