COMPLIANCE OF DOMESTIC CRIMINAL LAW WITH INTERNATIONAL STANDARDS REGARDING LIABILITY FOR HIJACKING AND SEIZING AN AIRCRAFT
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
COMPLIANCE OF DOMESTIC CRIMINAL LAW WITH INTERNATIONAL STANDARDS REGARDING LIABILITY FOR HIJACKING AND SEIZING AN AIRCRAFT
Соответствие отечественного уголовного законодательства международным стандартам по ответственности за похищение и захват воздушного судна Відповідність вітчизняного кримінального законодавства міжнародним стандартам щодо відповідальності за викрадення і захоплення повітряного судна |
|
Creator |
Lykhova, Sophia; National Aviation University
|
|
Subject |
—
aviation security; civil aviation; criminal liability; hijacking aircraft; seizure 316.422:343 — авиационная безопасность; воздушное судно; гражданская авиация; захват; уголовная ответственность; угон 316.422:343 — авіаційна безпека; захоплення; кримінальна відповідальність; повітряне судно; угон; цивільна авіація 316.422:343 |
|
Description |
Purpose: the main task of this scientific research is to study the problem of public danger, which arises as a result of the capture or hijacking of an aircraft. The problems of criminal responsibility for this socially dangerous act have been studied in this article. Methods: optimization of the legislation providing for criminal liability for this crime in accordance with the criminal legislation of Ukraine. Results: the socially dangerous consequences resulting from the seizure or hijacking of an aircraft were investigated. The issues of delimitation of socially dangerous acts that constitute the objective side of this crime are investigated. Discussion: objective and subjective signs of the crime, the main international normative acts aimed at ensuring aviation security, compliance of the norms of domestic criminal legislation with international norms and standards in the field of aviation security.
Цель: основным заданием данного научного исследования является изучение проблемы общественной опасности, которая возникает как результат захвата или угона воздушного судна. Проблемы уголовной ответственности за данное общественно опасное деяния изучены в этой статье. Методы исследования: оптимизация законодательства, предусматривающего уголовную ответственность за данное преступление в соответствии с уголовным законодательством Украины. Результаты: исследованы общественно опасные последствия, возникающие в результате захвата или угона воздушного судна. Исследованы вопросы размежевания общественно опасных деяний, составляющих объективную сторону данного преступления. Обсуждение: объективные и субъективные признаки состава преступления, основные международные нормативные акты, направленные на обеспечения авиационной безопасности, соответствие норм отечественного уголовного законодательства международным нормам и стандартам в сфере авиационной безопасности. Мета: основним завданням даного наукового дослідження є вивчення проблеми суспільної небезпеки, яка виникає як результат захоплення або викрадення повітряного судна. Проблеми кримінальної відповідальності за дане суспільно небезпечне діяння вивчені в цій статті. Методи дослідження: оптимізація законодавства, що передбачає кримінальну відповідальність за даний злочин згідно з кримінальним законодавством України. Результати: досліджені суспільно небезпечні наслідки, що виникають в результаті захоплення або викрадення повітряного судна. Досліджено питання розмежування суспільно небезпечних діянь, що становлять об'єктивну сторону даного злочину. Обговорення: об'єктивні і суб'єктивні ознаки складу злочину, основні міжнародні нормативні акти, спрямовані на забезпечення авіаційної безпеки, відповідність норм вітчизняного кримінального законодавства міжнародним нормам і стандартам у сфері авіаційної безпеки. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-11-13
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11994
10.18372/2306-1472.72.11994 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 72, № 3 (2017); 114-119
Вестник Национального авиационного университета; Том 72, № 3 (2017); 114-119 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 72, № 3 (2017); 114-119 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|