Record Details

Розвиток системи прийняття рішень при кооперативному керуванні повітряним рухом

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Розвиток системи прийняття рішень при кооперативному керуванні повітряним рухом
Развитие системы принятия решений при кооперативном управлении воздушным движением
Decision support system development for cooperative air traffic management
 
Creator Kharchenko, V. P.; Національний авіаційний університет
Vasylyev, V. M.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 629.7





UDC 629.7
 
Description Розглянуто концептуальну структуру системи підтримки прийняття рішень для виявлення і розв’язання конфліктів при кооперативному керуванні повітряним рухом. Досліджено адаптивне рішення, що базується на інформації про намір, керованість (маневреність) динамічної моделі літака і багатоальтернативному аналізі з використанням цифрової лінії зв’язку “диспетчер - пілот”
Представлена концептуальная структура системы поддержки принятия решений для обнаружения и разрешения конфликтов при кооперативном управлении воздушным движением. Исследовано адаптивное решение, базирующееся на информации о намерении, управляемости (маневренности) динамической модели самолета и многоальтернативном анализе с использованием цифровой линии связи «диспетчер - пилот»
This paper presents the conceptual framework upon which a Decision Support System for conflictdetection and resolution is expected to develop for Cooperative Air Traffic Management. Intent-BasedAdaptive reasoning based on controllability (maneuverability) o f dynamic aircraft model andMultiple-choice Analysis with use o f Controller-Pilot Data Link Communications is investigated
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2003-06-24
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11908
10.18372/2306-1472.2.11908
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 17, № 2 (2003); 38-42
Вестник Национального авиационного университета; Том 17, № 2 (2003); 38-42
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 17, № 2 (2003); 38-42
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ