Record Details

Відновлення експлуатаційних якостей авіаційного моторного синтетичного масла “турбо-нікойль” в електроочиснику з поляризаційним наповнювачем

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Відновлення експлуатаційних якостей авіаційного моторного синтетичного масла “турбо-нікойль” в електроочиснику з поляризаційним наповнювачем
Восстановление эксплуатационных свойств авиационного моторного синтетического масла “Турбо-Никойль” в электроочистителе с поляризационным наполнителем
Restoration of operational properties of aviation motor synthetic oil "Turbo-Nicoil" in the electric cleaner with polarizing filling
 
Creator Гаража, В В.; Національний авіаційний університет
авиденко, Ю. П.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 621.7.027


УДК 621.7.027


UDC 621.7.027
 
Description Розглянуто процес очищення масла в квазіпостійному електричному полі. Експериментально визначено оптимальні режими і параметри очищення синтетичного моторного масла “Турбо- Нікойль ” від механічних забруднень. Наведено рекомендації по вибору діапазону керуючих параметрів для забезпечення нормованих значень критеріїв чистоти масла
Рассмотрен процесс очистки масла в квазипостоянном электрическом поле. Экспериментально определены оптимальные режимы и параметры очистки синтетического моторного масла “Турбо- Никойль” от механических загрязнений. Приведены рекомендации по выбору диапазона управляющих параметров для обеспечения нормированных значений критериев чистоты масла
It is considered process of clearing of oil in conditionally constant electric field. It is experimentally determined optimum modes and parameters of clearing of synthetic motor oil "Turbo-Nicoil" from mechanical pollution. There are resulted recommendations at the choice of a range of managing parameters for maintenance of the normalized values of criteria of cleanliness of oil
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2003-03-29
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11636
10.18372/2306-1472.16.11636
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 16, № 1 (2003); 86-89
Вестник Национального авиационного университета; Том 16, № 1 (2003); 86-89
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 16, № 1 (2003); 86-89
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ