Record Details

Аспекти міського планування реконструкції аеропортів: методи оцінки ефективності концепції аеропорту-кластера

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Аспекти міського планування реконструкції аеропортів: методи оцінки ефективності концепції аеропорту-кластера
Аспекты городского планирования реконструкции аэропортов: методы оценки эффективности концепции аэропорта-кластера
URBAN PLANNING ASPECTS OF AIRPORT RECONSTRUCTION: TECHNIQUES OF THE AIRPORT CLUSTER CONCEPTS EFFICIENCY EVALUATION
 
Creator Tymoshenko, Maria; National Aviation University
Marintseva, Kristina; National Aviation University
 
Subject
аеропорт-кластер; концепція аеропорту-генератора бізнесу; містобудування; теорія нечітких множин
656.71:658.23

аэропорт-кластер; градостроительство; концепция аэропорта-генератора бизнеса; теория нечетких множеств
656.71:658.23

airport-centered concept; airport cluster; fuzzy theory; urban planning
656.71:658.23
 
Description Метою цього дослідження є представлення методів оцінки ефективності концепції аеропорт-кластер. Методи: методи міського, територіального та транспортного планування та теорії нечітких множин. Результати: нечітка система вибору аеропорту для реалізації концепції кластеру була змодельована в умовах невизначеності, використовуючи Fuzzy Logic Toolbox. Для розробки нечіткої системи висновків в інтерактивному режимі були використані графічні інструменти Rule Viewer та Surface Viewer. Зроблено висновок, що поєднання ряду факторів, позитивних для проекту, з очікуванням зміни цільового призначення земельної ділянки поблизу аеропорту знижує ефективність рішень щодо створення аеропортового кластеру з умовно максимальної оцінки "1" до "0,4". Дискусійні питання: концепції орієнтації на створення аеропорту, як генератора бізнесових процесів міста все ще недостатньо вивчені з точки зору ефективності впровадження. Використання методів теорії нечітких множин вимагає попередньої декомпозиції вищезгаданого завдання та залучення фахівців з різних галузей знань. Підставою обґрунтованих експертних оцінок для побудови функцій приналежності має бути попереднє вирішення ряду техніко-економічних завдань.
Целью данного исследования является представление методов оценки эффективности концепции аэропорт-кластер. Методы: методы городского, территориального и транспортного планирования и теории нечетких множеств. Результаты: нечеткая система выбора аэропорта для реализации концепции кластера была смоделирована в условиях неопределенности, используя Fuzzy Logic Toolbox. Для разработки нечеткой системы выводов в интерактивном режиме были использованы графические инструменты Rule Viewer и Surface Viewer. Сделан вывод, что сочетание ряда позитивных для проекта факторов с ожиданием изменения целевого назначения земельного участка вблизи аэропорта снижает эффективность решений по созданию аэропортового кластера с условно максимальной оценки "1" до "0,4". Дискуссионные вопросы: концепции ориентации на создание аэропорта, как генератора бизнес процессов города все еще недостаточно изучены с точки зрения эффективности внедрения. Использование методов теории нечетких множеств требует предварительной декомпозиции вышеупомянутой задачи и привлечения специалистов из разных областей знаний. Обоснованием экспертных оценок для построения функций принадлежности должно быть предварительное решение ряда технико-экономических задач.
The purpose of this paper is to discuss the techniques of evaluating the efficiency of the airport cluster concepts. Methods: methods of urban, territorial and transport planning and the fuzzy set theory. Results: the fuzzy system of airport selection for implementation of airport cluster concepts was modeled in uncertainty conditions using the Fuzzy Logic Toolbox. Rule Viewer and Surface Viewer graphic tools were used for developing a fuzzy conclusion system in the interactive mode. It was concluded that the combination of a few factors positive for the project with the expectation of change of the land purpose near the airport reduces the efficiency of decisions to create the airport-cluster with a conditional maximum score of "1" to "0.4". Discussion: airport-centered concepts are still insufficiently investigated in terms of the implementation effectiveness. The use of fuzzy set theory techniques requires a preliminary decomposition of the task within the framework of the airport-centered concept subject to involvement of experts from various fields knowledge. The basis for substantiated expert assessments to construct the membership functions should be a preliminary implementation of a few feasibility tasks.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2017-11-13
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11982
10.18372/2306-1472.72.11982
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 72, № 3 (2017); 57-64
Вестник Национального авиационного университета; Том 72, № 3 (2017); 57-64
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 72, № 3 (2017); 57-64
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ