CHARACTERISTIC OF THE COMPLEX MARKETING COMMUNICATIONS ELEMENTS
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
CHARACTERISTIC OF THE COMPLEX MARKETING COMMUNICATIONS ELEMENTS
Харакетристика элементов комплекса маркетинговых коммуникаций Характеристика елементів комплексу маркетингових комунікацій |
|
Creator |
Kovalenko, Natalia; Національний авіаційний університет
Remyha, Yuliia; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
marketing; communications; marketing activities management; advertising; business — — коммуникации; маркетинг; предприятие; реклама; управление маркетинговой деятельностью — — комунікації; маркетинг; підприємство; реклама; управління маркетинговою діяльністю — |
|
Description |
Purpose: The purpose and objectives of the article are detailed characterization of marketing communication’s elements and characteristics of synthetic and communications. Methods: The stages of the campaign and main advantages and disadvantages of advertising have been disclosed and analyzed in the article. The marketing communication and some elements of marketing communications, the issues of formation and development of the theory of marketing communications have been studied. Results: This article describes the elements of marketing communications factors and basic tools of marketing communications: advertising, personal selling, complex sales promotion, publicity and public relation, direct marketing. Discussion: Companies must also transmit information to customers and carefully carry out selection of such information. For this order is a complex system of marketing communications. Often marketing communications identified with the products promotion which leads to a false understanding of the nature and, consequently, to the irrational use potential of marketing communications in market activity.
Цель: Цель и задачи статьи заключается в детальной характеристике элементов комплекса маркетинговых коммуникаций и характеристика основных и синтетических коммуникаций. Методы исследования: Этапы кампании и основные преимущества, а также недостатки рекламы были раскрыты за счет методов анализа. Были изучены методы формирования маркетинговых коммуникаций и основных элементов маркетинговых коммуникаций. Результаты: В данной статье было описано и доведено существование основных элементных факторов в области маркетинговых коммуникаций и основных инструментов маркетинговых коммуникаций: рекламы, личных продаж, комплекса по стимулированию сбыта, рекламы и связей с общественностью, прямого маркетинга. Обсуждение: Компании также должны передавать информацию клиентам и тщательно осуществлять подбор такой информации. Для этого необходима комплексная система маркетинговых коммуникаций. Часто маркетинговые коммуникации связывают только с понятием продвижения продукции, что приводит к ложному пониманию природы данных вещей и, это приводит, следовательно, к нерациональному использованию потенциала маркетинговых коммуникаций в деятельности рынка. Мета: Мета та завдання статті полягає в детальній характеристиці елементів комплексу маркетингових комунікацій та характеристика основних та синтетичних комунікацій. Методи дослідження: Етапи кампанії і основні переваги, а також недоліки реклами були розкриті за рахунок методів аналізу. Були вивчені методи формування маркетингових комунікацій і основних елементів маркетингових комунікацій. Результати: У даній статті було описано і доведено існування основних елементних факторів в області маркетингових комунікацій і основних інструментів маркетингових комунікацій: реклами, особистого продажу, комплексу по стимулюванню збуту, реклами і зв'язків з громадськістю, прямого маркетингу. Обговорення: Компанії також повинні передавати інформацію клієнтам і ретельно здійснювати підбір такої інформації. Для цього необхідна комплексна система маркетингових комунікацій. Часто маркетингові комунікації пов'язують тільки з поняттям просування продукції, що призводить до помилкового розуміння природи даних речей і, це призводить, в свою чергу, до нераціонального використання потенціалу маркетингових комунікацій в діяльності ринку. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-07-17
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11757
10.18372/2306-1472.71.11757 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 71, № 2 (2017); 127-131
Вестник Национального авиационного университета; Том 71, № 2 (2017); 127-131 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 71, № 2 (2017); 127-131 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|