MATHEMATICAL MODEL OF TRIAXIAL MULTIMODE ATTITUDE AND HEADING REFERENCE SYSTEM
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
MATHEMATICAL MODEL OF TRIAXIAL MULTIMODE ATTITUDE AND HEADING REFERENCE SYSTEM
Математическая модель многорежимной системы определения полной пространственной ориентации объекта Математична модель багаторежимної системи визначення повної просторової орієнтації рухомого об’єкта |
|
Creator |
Sushchenko, Olha; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
—
accelerometers; attitude and heading reference systems; control and correction moments; dynamically tuned gyros; inertial navigation systems 656.052.1(045) — акселерометры; динамически настраиваемые гироскопы; инерциальные навигационные системы; моменты управления и коррекции; системы определения пространственной ориентации 656.052.1(045) — акселерометри; динамічно настроювані гіроскопи; інерціальні навігаційні системи; моменти управління та корекції; системи визначення просторової орієнтації. 656.052.1(045) |
|
Description |
Purpose: The paper deals with the mathematical description of the gimballed attitude and heading reference systems, which can be applied in design of strategic precision navigation systems. The main goal is to created mathematical description taking into consideration the necessity to use different navigations operating modes of this class of navigation systems. To provide the high accuracy the indirect control is used when the position of the gimballed platform is controlled by signals of gyroscopic devices, which are corrected using accelerometer’s signals. Methods: To solve the given problem the methods of the classical theoretical mechanics, gyro theory, and inertial navigation are used. Results: The full mathematical model of the gimballed attitude and heading reference system is derived including descriptions of different operating modes. The mathematical models of the system Expressions for control and correction moments in the different modes are represented. The simulation results are given. Conclusions: The represented results prove efficiency of the proposed models. Developed mathematical models can be useful for design of navigation systems of the wide class of moving vehicles.
Цель: В статье представлено математическое описание системы определения пространственной ориентации подвижного объекта, которое может быть использовано в высокоточных системах стратегического назначения. Методы исследования: Для решения данной проблемы были использованы классическая теория механики, теория гиросколов и теория инерциальной навигации. Результаты: Получена полная математическая модель платформной системы определения пространственной ориентации, включая описание разных режимов функционирования. Представлены результаты моделирования. Выводы: Представленные результаты подтверждают эффективность предложенных моделей. Разработанные математические модели могут быть полезными для навигационных систем подвижных объектов широкого класса. Мета: У статті представлено математичний опис системи визначення просторової орієнтації рухомого об’єкта, яка може бути використана у високоточних системах стратегічного призначення. Методи дослідження: Для розв’язання даної проблеми було використано класичну теорію механіки, теорію гіроскопів та теорію інерціальної навігації. Результати: Отримано повну математичну модель платформної системи визначення просторової орієнтації, включаючи опис різних режимів функціонування. Представлено результати моделювання. Висновки: Представлені результати підтверджують ефективність запропонованих моделей. Розроблені математичні моделі можуть бути корисними для навігаційних систем рухомих об’єктів широкого класу. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-07-17
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11745
10.18372/2306-1472.71.11745 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 71, № 2 (2017); 42-50
Вестник Национального авиационного университета; Том 71, № 2 (2017); 42-50 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 71, № 2 (2017); 42-50 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|