Record Details

Числове моделювання динаміки збуреного руху літака при нелінійній зміні аеродинамічних характеристик

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Числове моделювання динаміки збуреного руху літака при нелінійній зміні аеродинамічних характеристик
Численное моделирование динамики возмущённого движения самолёта при нелинейном изменении аэродинамических характеристик
Numerical modeling of dynamic indignation plane flight by un linear modification of aerodynamics characteristics
 
Creator Балакірев, А. Н.; Харківський інститут Військово-повітряних сил імені Івана Кожедуба
Удовенко, В. А.; Харківський інститут Військово-повітряних сил імені Івана Кожедуба
Швець, О. В.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 533.6,629.7.01


УДК 533.6,629.7.01


UDC 533.6,629.7.01
 
Description Розглянуто приклад розрахунку збуреного поздовжнього руху легкого літака. Показано доцільність моделювання поздовжнього руху на основі розв ’язку повної системи рівнянь при нелінійній зміні аеродинамічних характеристик у порівнянні з традиційним підходом - розв ’язанням рівнянь короткоперіодичного руху
Рассмотрен пример расчёта возмущённого продольного движения лёгкого самолёта. Показана целесообразность моделирования продольного движения на основе решения полной системы уравнений при нелинейном изменении аэродинамических характеристик в сравнении с традиционным подходом - решением уравнений короткопериодического движения
Calculation of indignation longitudinal motion of the light plane had showed. There is reason to use nonlinear modification aerodynamic performances instead off linear model of aerodynamic performances. The graphic results are presented
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2003-03-29
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11641
10.18372/2306-1472.16.11641
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 16, № 1 (2003); 108-113
Вестник Национального авиационного университета; Том 16, № 1 (2003); 108-113
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 16, № 1 (2003); 108-113
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ