Багатокритеріальна модель оптимізації технолого-планувального рішення вантажного комплексу аеропорту
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Багатокритеріальна модель оптимізації технолого-планувального рішення вантажного комплексу аеропорту
MULTICRITERION MODEL OF AN AIR CARGO TERMINAL TECHNOLOGICAL AND PLANNING DECISION OPTIMIZATION Многокритериальная модель оптимизации технолого-планировочного решения грузового комплекса аэропорта |
|
Creator |
Ivannikova, Viktoriia; Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680
|
|
Subject |
—
вантажний комплекс аеропорту; економіко-математична модель; критерії оптимальності; оптимізація; техніко-технологічні параметри 656.7.073:656.71(045) — Air Cargo Terminal; economic and mathematical model; optimality criteria; optimization; technical and technological parameters 656.7.073:656.71(045) — грузовой комплекс аэропорта; критерии оптимальности; оптимизация; технико-технологические параметры; экономико-математическая модель 656.7.073:656.71(045) |
|
Description |
Наведено принципи економіко-математичного моделювання складних технологічних процесів, які протікають у вантажних комплексах аеропортів, щоб, змінюючи вхідні параметри системи, перевіряти технолого-планувальні рішення, які висуваються, та отримувати оптимальні на етапах проектування та експлуатації для ефективного використання капітальних вкладень під час будівництва аеропортів. Розроблено багатокритеріальну економіко-математичну модель для розв’язання задачі оптимізації технолого-планувального рішення всього вантажного комплексу аеропорту, яка включає критерії оптимальності, що характеризують якість функціонування, технічне обладнання і технологію роботи комплексу, та враховує розмір інвестицій, які виділяються на розвиток його технічної інфраструктури. Сформульовано дворівневий алгоритм рішення багатокритеріальної задачі параметризації вантажного комплексу аеропорту.
Developed multicriterion economic and mathematical model to solve the technological and planning decision optimization problem for Air Cargo Terminal is presented in the article. The algorithm of the multicriterion Air Cargo Terminal parametrization problem solution has been formulated. Приведены принципы экономико-математического моделирования сложных технологических процессов в грузовых комплексах аэропортов, позволяющие, изменяя входящие параметры системы, проверять технолого-планировочные решения и получать оптимальные на этапах проектирования и эксплуатации для эффективного использования капитальных вложений при строительстве аэропортов. Разработана многокритериальная экономико-математическая модель для решения задачи оптимизации технолого-планировочного решения всего грузового комплекса аэропорта, которая включает критерии оптимальности, характеризирующие качество функционирования, техническое оборудование и технологию работы комплекса, учитывает размер инвестиций, выделяемых на развитие его технической инфраструктуры. Сформулирован двухуровневый алгоритм решения многокритериальной задачи парaметризации грузового комплекса аэропорта. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-04-04
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/3875
10.18372/2306-1472.54.3875 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 54, № 1 (2013); 94-100
Вестник Национального авиационного университета; Том 54, № 1 (2013); 94-100 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 54, № 1 (2013); 94-100 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|