МЕТОД КАРТОГРАФУВАННЯ ШУМУ ВІД ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ У СУЧАСНОМУ МІСТІ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
МЕТОД КАРТОГРАФУВАННЯ ШУМУ ВІД ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ У СУЧАСНОМУ МІСТІ
METHOD OF NOISE MAPPING OF TRAFFIC FLOWS IN MODERN CITY МЕТОД КАРТОГРАФИРОВАНИЯ ШУМА ОТ ТРАНСПОРТНЫХ ПОТОКОВ В СОВРЕМЕННОМ ГОРОДЕ |
|
Creator |
Шевченко, Ю.С.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
карта шуму; транспортні потоки; шумове забруднення
504.055(045) noise pollution; traffic flows; urban noise mapping 504.055(045) картографирование городского шума; транспортные потоки; шумовое загрязнение 504.055(045) |
|
Description |
Наведено метод побудови карти шуму міста. Проведено експериментальні дослідження та математичне моделювання рівнів шуму від транспортних потоків. Проаналізовано стан акустичного середовища міста на основі створеної двовимірної горизонтальної карти шуму. Виконано адаптацію існуючих методів картографування шуму. Запропоновано рекомендації щодо зниження акустичного навантаження в місті.
The issue of noise maps creation is studied on the example of small town Burshtyn. On the base of up-to-date existing and previously created by author mathematical models equivalent noise levels from traffic flows modeling have been carried out. To verify proposed models for calculation of noise from particular cars and from traffic flows and the effects of sound propagation from noise source to receiver experimental researches have been done. On the base of collected data empirical coefficients for each category of transport means have been defined. Horizontal noise map of Burshtyn has been created. The analysis of soundscape state ahs been done and recommendations for decreaseing of noise levels from two main roads have been proposed. Further researches aim to create not only horizontal, but also vertical noise maps for small districts, as well as their cross and longitudinal sections. Creation of such maps is up-to-date question for analysis of soundscape state on the territory of multistory buildings that is a characteristic feature of modern cities. На основании математических моделей проведено моделирование эквивалентных уровней шума от транспортных потоков. Для верификации предложенных моделей оценивания уровней шума от отдельных автомобилей, транспортных потоков и эффектов распространения шума от источника к приемнику выполнены экспериментальные исследования. Разработаны эмпирические коэффициенты для каждой категории транспортных средств. Создана горизонтальная двухмерная карта шума г. Бурштын. Проанализировано состояние акустической среды небольшого города. Предложены рекомендации по снижению шумовой нагрузки от двух основных автомагистралей города. Отмечено, что дальнейшие исследования предусматривают создание не только горизонтальных, но и вертикальных карт шума для микрорайонов, а также поперечных и продольных их сечений. Показано, что создание таких карт актуально для анализа состояния акустической среды на территории многоэтажной застройки - отличительной черты современных городов. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-12-19
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/3527
10.18372/2306-1472.53.3527 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 53, № 4 (2012); 126-130
Вестник Национального авиационного университета; Том 53, № 4 (2012); 126-130 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 53, № 4 (2012); 126-130 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|