Record Details

Моделювання та вимірювання емісій авіадвигунів в зоні аеропорту

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Моделювання та вимірювання емісій авіадвигунів в зоні аеропорту
Моделирование и измерения эмиссий авиадвигателей в зоне аэропорта
MODELLING AND MEASUREMENT OF AIRCRAFT ENGINE EMISSIONS INSIDE THE AIRPORT AREA
 
Creator Zaporozhets, Oleksander; National Aviation University
Synylo, Kateryna; National Aviation University
 
Subject
екологічний моніторинг; емісія авіаційних двигунів; індекс емісії; моделювання забруднення атмосферного повітря; моніторинг забруднення повітря; оцінка індексів емісії; процедура інвентаризації авіаційних двигунів
503.3.054:629.735.03 (045)

индекс эмиссии; мониторинг загрязнения воздуха; инвентаризация выбросов авиационных двигателей; оценка индексов эмиссии; экологический мониторинг; эмиссия авиационных двигателей
503.3.054:629.735.03(045)

aircraft engine emission; air pollution monitoring; assessment of emission indexes; emission index; emission inventory of aircraft engine; environmental monitoring
503.3.054:629.735.03(045)
 
Description Розв’язано завдання щодо удосконалення моделі забруднення атмосферного повітря внаслідок експлуатації повітряних суден у зоні аеропорту (комплексна модель PolEmiCa) на основі розробленої моделі струменя газів від авіадвигуна поблизу поверхні аеродрому. Представлено результати перевірки достовірності вдосконаленої комплексної моделі PolEmiCa на базі результатів експериментальних досліджень в межах міжнароднихаеропортів «Афіни» та «Бориспіль».
Решена проблема по усовершенствованию расчетной модели загрязнения воздуха аэропорта на основе разработанной модели струи газов от авиадвигателя вблизи поверхности аэродрома. Представлены результаты проверки достоверности усовершенствованной комплексной модели PolEmiCa на основе результатов экспериментальных исследований в международных аэропортах «Афины» и «Борисполь».
The paper is aimed to improve complex model “PolEmiCa” by taking into account basic properties of contaminants transport and dilution by exhaust gases jet from aircraft engine near the ground. Validation of complex model “PolEmiCa” was implemented on the basis of measurement campaign at International Athens airport and International Boryspol airport.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-06-24
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/8862
10.18372/2306-1472.63.8862
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 63, № 2 (2015); 65-72
Вестник Национального авиационного университета; Том 63, № 2 (2015); 65-72
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 63, № 2 (2015); 65-72
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ