Бізнес-симуляції як складник інноваційної моделі розвитку сучасної економічної освіти
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Бізнес-симуляції як складник інноваційної моделі розвитку сучасної економічної освіти
Бизнес-симуляции как составдяющая инновационной модели развития современного экономического образования BUSINESS SIMULATIONS AS A COMPONENT OF AN INNOVATIVE MODEL OF MODERN ECONOMIC EDUCATION |
|
Creator |
Aliyev, Oktay; Academician Yuriy Bugay International Scientific and Technical University, Kyiv, Ukraine
|
|
Subject |
—
бізнес-симуляції; вища економічна освіта; віртуальне навчання; інновації; інноваційна модель розвитку економічної освіти; професійна підготовка майбутніх фахівців у сфері економіки 278.091.12-047.22 — : бизнес-симуляции; виртуальное обучение; высшее экономическое образование; инновации; инновационная модель развития экономического образования; профессиональная подготовка будущих специалистов в сфере экономики 278.091.12-047.22 — business simulations; higher economic education; innovative model of economic education; virtual learning; innovations; training of the future professionals in the field of the economy 278.091.12-047.22 |
|
Description |
У статті обґрунтовано авторську дослідницьку позицію щодо розуміння сутності понять «інновація», «інноваційна модель розвитку», визначено роль і значення інноваційного розвитку сучасної економічної освіти України як важливого чинника економічної соціалізації людей, потужний чинника у підвищенні якості людського капіталу. Автором запропоновано визначення сутнісного змісту поняття «бізнес-симуляція у вищій економічній освіті» як інноваційних комп’ютерних програм, що моделюють реальне економічне середовище та дають можливість набути майбутньому фахівцеві у сфері економіки знання і навички з ведення підприємництва та бізнесу з тим, щоб практично реалізувати їх у процесі віртуального навчання й під час реальної професійної діяльності. Здійснений у статті аналіз досвіду підготовки майбутніх фахівців у сфері економіки у вітчизняних вищих економічних навчальних закладах, зокрема у Міжнародному науково-технічному університеті імені Академіка Юрія Бугая (МНТУ), дав можливість автору обґрунтувати актуальність запровадження в освітньому процесі вищих економічних навчальних закладів бізнес-симуляцій. На думку автора статті, запровадження онлайн-програм в освітній процес вищих навчальних закладів України уможливлюють не лише створення високоавтоматизованого робочого середовища майбутнього фахівця-економіста, але й є перспективним з точки зору впровадження інноваційної моделі розвитку економічної освіти, адже надає реальні можливості студенту ще на етапі навчання у вищому економічному навчальному закладі отримати доступ до актуальної інноваційної інформації у будь-якій формі (текст, графіка, звук, відео зображення тощо). Доведено, що бізнес-симуляції як інноваційний метод навчання економістів у вищих економічних навчальних закладах створює ситуацію максимального наближення до реальних умов професійної діяльності, і водночас, середовище стимулятора змодельоване з урахуванням дії реальних ринкових законів (спадної віддачі, попиту і пропозиції, додаткової вартості, конкуренції, «переливу» капіталу тощо).
В статье автор предоставил обоснование авторской исследовательской позиции относительно понимания сущности понятий «инновация», «инновационная модель развития». Автором определены роль и значение инновационного развития современного экономического образования Украины как важного фактора экономической социализации людей, мощного резерва повышения качества человеческого капитала. В статье предложено определение сущностного содержания понятия «бизнес-симуляция в высшем экономическом образовании», которое автор понимает как инновационные компьютерные программы, моделирующие реальную экономическую среду и дающие возможность приобрести будущему специалисту в области экономики знания и навыки по ведению предпринимательства и бизнеса с целью дальнейшей их практической реализации в процессе виртуального обучения и перспективной профессиональной деятельности. Проведенный в статье анализ опыта подготовки будущих специалистов в сфере экономики в отечественных высших экономических учебных заведениях, а именно в Международном научно-техническом университете имени академика Юрия Бугая (МНТУ), дал возможность автору обосновать актуальность введения в образовательном процессе высших экономических учебных заведений бизнес-симуляций. По мнению автора статьи, введение онлайн-программ в образовательный процесс высших учебных заведений Украины способствуют не только созданию высокоавтоматизированной рабочей среды будущего специалиста-экономиста, но и являются перспективным с точки зрения внедрения инновационной модели развития экономического образования. Обоснованием своей позиции автором было выбрано умозаключение о том, что введение онлайн-программ предоставляет реальные возможности студенту еще на этапе обучения в высшем экономическом учебном заведении получить доступ к актуальной инновационной информации в любой форме (текст, графика, звук, видео изображение и т.п.). Доказано, что бизнес-симуляции как инновационный метод обучения экономистов в высших экономических учебных заведениях создает ситуацию максимального приближения к реальным условиям профессиональной деятельности, и в то же время среда стимулятора смоделирована с учетом действия реальных рыночных законов (убывающей отдачи, спроса и предложения, прибавочной стоимости, конкуренции, «перелива» капитала и т.д.). Purpose: In the article there has substantiated the author’s research viewpoint on understanding the essence of the notions of «innovation», «innovative model of development», specified the role and importance of innovation development of modern economic education in Ukraine as an important factor of economic socialization of people, as a powerful factor in improving the quality of human capital. Methods: In the article there has been used the method of terminological analysis to determine the essential content of the notions «innovation», «innovative model of development», «business simulation in higher economic education»; the observational methods (incorporated and indirect surveillance) to typify the experience of training of future specialists in Economics in higher domestic economic institutions, including the Academician Yuriy Bugay International Scientific and Technical University (MNTU). Results: The author suggested the definition of essence of the meaning of the notion «business simulation in higher economic education» being an innovative computer programs that simulate the real economic environment and enable the future professionals in the sphere of economy to acquire knowledge and skills in doing entrepreneurship and business so that they could practically apply them in both the process of virtual learning and in the real professional activity. The performed in article examination of the experience of training of future specialists majoring in Economics in the domestic tertiary economic institutions, including the Academician Yuriy Bugay International Scientific and Technical University (MNTU), enabled the author to rationalize the actuality of introducing business simulations in the educational process of higher economic establishments. According to the author’s opinion, the introduction of online programs in the educational process of higher educational institutions of Ukraine enables not only the creation of highly automated working environment of the future specialist-economist, but it is promising in terms of implementing innovative model of economic education for it provides real opportunities to students at the study stage at the higher economic educational institutions to have access to the latest innovative information in any form (text, graphics, audio, video, images, etc.). Discussion: There has been substantiated that the business simulation being an innovative method of teaching economics in higher economic education establishments creates a situation which is close to the real settings of professional activity, and, at the same time, the environment of the simulation has been modeled with consideration of real market rules (diminishing returns, supply and demand, additional cost competition, «outflow» of capital, etc.). |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-11-14
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/10917
10.18372/2306-1472.68.10917 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 68, № 3 (2016); 111-116
Вестник Национального авиационного университета; Том 68, № 3 (2016); 111-116 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 68, № 3 (2016); 111-116 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|