Record Details

ESTIMITATION OF OPPORTUNITIES OF SYSTEMATIZATION OF REQUIREMENTS TO EDUCATIONAL TRAINING PLANE

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ESTIMITATION OF OPPORTUNITIES OF SYSTEMATIZATION OF REQUIREMENTS TO EDUCATIONAL TRAINING PLANE
ОЦЕНКА ВОЗМОЖНОСТЕЙ СИСТЕМАТИЗАЦИИ ТРЕБОВАНИЙ К УЧЕБНО-ТРЕНИРОВОЧНОМУ САМОЛЕТУ
ОЦІНКА МОЖЛИВОСТЕЙ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ВИМОГ ДО НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНОГО ЛІТАКА
 
Creator Семитківська, Т.; Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету
Сироїжка, І.; Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету
Кожухарь, О.; Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету
 
Subject
aircrafts; requirements; ultralight aircraft; light aircraft
UDC 629.7.02

воздушное судно; требования; сверхлегкий самолет; легкий самолет
УДК 629.7.02

повітряне судно; вимоги; надлегкий літак; легкий літак
УДК 629.7.02
 
Description The paper attempts to systematize the possibility of the requirements for training aircraft. The characteristics of aircraft pretending to participate in the discussion. Preliminary conclusions on the analysis of ICAO documents.
Предложено возможности систематизации требований к учебно-тренировочному самолету. Рассмотрены характеристики самолетов претендующих на участие в обсуждении. Сделаны предварительные выводы из анализа документов ИКАО.
Запропоновано можливості систематизації вимог до навчально тренувального літака. Розглянуто характеристики літаків які претендують на участь в обговоренні. Зроблено попередні висновки з аналізу документів ІСАО.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-11-24
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5306
10.18372/2310-5461.16.5306
 
Source Наукоємні технології; Том 16, № 4 (2012); 38-43
Science-based technologies; Том 16, № 4 (2012); 38-43
Наукоемкие технологии; Том 16, № 4 (2012); 38-43
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ