SAFETY DESIGN AERONAUTICAL ENGINEERING
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
SAFETY DESIGN AERONAUTICAL ENGINEERING
ФИЛОСОФИЯ БЕЗОПАСНОСТИ КОНСТРУКЦИИ АВИАЦИОННОЙ ТЕХНИКИ ФІЛОСОФІЯ БЕЗПЕЧНОЇ КОНСТРУКЦІЇ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ |
|
Creator |
Tamargazin, Aleksandr; Національний авіаційний університет
Linnik, Ivan; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
aircraft; airworthiness; failure; reliability
629.735.083 (045) авиационная техника; летная годность; надежность; отказ 629.735.083 (045) авіаційна техніка; відмова; льотна придатність; надійність 629.735.083 (045) |
|
Description |
The article deals with contemporary issues of safety of aircraft structures, which are fundamental in the choice of approaches to the continuing airworthiness of aircraft which re fundamental in the choice of approaches to continuing airworthiness of aircraft. The features of the formation methods of technical maintenance of aircraft in view of the design type are considered. Experience of aircraft maintenance has shown that the use of combined operational vitality in a number of cases has helped to prevent the catastrophic destruction of aircraft at a time when high enough qualifications for airline personnel were not satisfied.
Описаны задачи обеспечения норм летной годности современных летательных аппаратов, предназначенных для эксплуатации в различных климатических зонах. Проанализированы процессы, приводящие к повреждению конструкции летательных аппаратов. Для обеспечения заданного уровня безопасности полетов предложено применение в летательных аппаратах конструкций с допустимым повреждением и установленным ресурсом, несмотря на экономические потери при эксплуатации таких конструкций и стремление обеспечить эксплуатацию летательных аппаратов по состоянию. Розглянуто задачі забезпечення норм льотної придатності сучасних літальних апаратів, призначених для експлуатації в різних кліматичних зонах. Проаналізовано процеси, що призводять до пошкодження конструкцій літальних апаратів. Для забезпечення заданого рівня безпеки польотів запропоновано застосування в літальних апаратах конструкцій з допустимими пошкодженнями та встановленим ресурсом, незважаючи на економічні втрати при експлуатації таких конструкцій і бажання забезпечити експлуатацію літальних апаратів за станом. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-09-20
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/2161
10.18372/2306-1472.51.2161 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 51, № 2 (2012); 77-81
Вестник Национального авиационного университета; Том 51, № 2 (2012); 77-81 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 51, № 2 (2012); 77-81 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|