Оптимизация парка воздушных суден авиапредприятия
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Оптимизация парка воздушных суден авиапредприятия
Optimization of Park of aircrafts of airline Оптимізація парку повітряних суден авіапідприємства |
|
Creator |
Салімов, Р. М.; кафедра збереження льотної придатності авіаційної техніки Навчально-наукового Аерокосмічного інституту
Олег, М. В.; кафедра технології аеропортів Навчально-наукового Аеро-космічного інституту |
|
Subject |
—
воздушное судно; авиапредприятие; лётно-технические характеристики; потенциал — — aircraft; airline; flight characteristics; potential — — повітряне судно; авіапідприємство; льотно-технічні характеристики; потенціал — |
|
Description |
В статье обоснован и сформулирован метод определения потребного типа воздушного судна для конкретного маршрута, основанного на разработанном алгоритме выбора наилучшего варианта с применением симплекс-метода. Предложенная критериальная оценка структуры потребного парка воздушных судов позволяет проанализировать большое число вариантов сочетаний характеризующих параметров с использованием апробированных методов исследования: метода наименьших квадратов, регрессионного анализа, факторного анализа, линейного программирования, экономического анализа. Разработанная методика определения структуры потребного парка воздушных судов на заданных маршрутах движения учитывает наличие ограниченного объема исходных данных о взаимосвязи и взаимовлиянии выделенных характеристик авиатранспортной системы, что предполагает использование обобщенных статистических данных или прогнозируемых решений. Суммарная погрешность в этом случае приводит к потере четкости граничных значений распределения по маршрутам.
In the article we substantiate and formulate method of determining the required type of aircraft for a particular route based on the developed algorithm of choosing the best option with the use of the simplex method. We proposed a criterion to evaluate the structure of the required fleet of aircraft allows to perform a large number of variants of combinations of describing parameters using approved methods of study: method of least squares, regression analysis, factor analysis, linear programming, economic analysis. The technique of determining the structure of the required fleet of aircraft on the specified routes takes into account the presence of a limited amount of source data on the relationship and mutual influence of the selected characteristics of the air transport system, which involves the use of statistical data or projected solutions. The total error in this case leads to loss of definition of the boundary values of the distribution routes. У статті обґрунтований і сформульований метод визначення необхідного типу повітряного судна для конкретного маршруту, заснованого на розробленому алгоритмі вибору найкращого варіанта із застосуванням симплекса-методу. Запропонована критеріальна оцінка структури необхідного парку повітряних судів дозволяє проаналізувати велику кількість варіантів комбінацій характеристичних параметрів з використанням апробованих методів дослідження: методу найменших квадратів, регресійного аналізу, факторного аналізу, лінійного програмування, економічного аналізу. Розроблена методика визначення структури потрібного парку повітряних судів на заданих маршрутах руху враховує наявність обмеженого обсягу вихідних даних про взаємозв'язок і взаємовплив виділених характеристик авіатранспортної системи, що припускає використання узагальнених статистичних даних або прогнозованих розв'язків. Сумарна похибка у цьому випадку приводить до втрати чіткості граничних значень розподілу за маршрутами. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-05-19
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/11560
10.18372/2310-5461.33.11560 |
|
Source |
Наукоємні технології; Том 33, № 1 (2017); 60-64
Science-based technologies; Том 33, № 1 (2017); 60-64 Наукоемкие технологии; Том 33, № 1 (2017); 60-64 |
|
Language |
uk
|
|