Мультиагентна технологія - засіб удосконалення мережі мобільних терміналів для ведення електронної комерції
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Мультиагентна технологія - засіб удосконалення мережі мобільних терміналів для ведення електронної комерції
Мультиагентная технология - средство усовершенствования сети мобильных терминалов для ведения электронной коммерции Multiagent technologies - a facility of the improvement to network mobile terminal for conduct of electronic commerce |
|
Creator |
Бєлецький, Я. В.; Національний технічний університет України «КПІ»
|
|
Subject |
—
УДК 621.376 — УДК 621.376 — UDC 621.376 |
|
Description |
Запропоновано модель мультиагентних систем для завдань е-комерції, а також програмну реалізацію даної концепції мовою JAVA. Сформовано вимоги до МАС і розроблено агентну систему для е-комерції. Запропоновано й розглянуто програму електронного ринку з використанням базових інтелектуальних агентів. Описано протокол переговорів збуту, що надає значно більше контролю над процесом продажів. Виділено основні напрямки розвитку використання МАС у е-комерції
Предложена модель мультиагентньгх систем для задач е-коммерции, а также про-мну реализацию данной концепции языке JAVA. Сформированы требования к MAC и разработаны агентно систему для е-коммерции. Предложен и рассмотрена программа электронного ри-нку с использованием базовых интеллектуальных агентов. Описаны протокол переговоров сбыта,предоставляет значительно больше контроля над процессом продаж. Выделены основные на- нииразвития использования MAC в е-коммерции In base of the concepts for modernization of the network mobile terminal prescribed multy-agent system technology (MAS). The offered model MAS for e-commerce, as well as program realization given concepts on language JAVA. The formed requirements to MAS and is designed agent system for e- commerce. It Is offered and considered program electronic market with use the numeral seven base smart agents. It is described protocol negotiations marketing, which gives well over checking on process of the sale. The main developing directions of the use MAS e-commerce are chosen |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2011-10-27
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/9165
|
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 1, № 33 (2011); 33-41
Проблемы информатизации и управления; Том 1, № 33 (2011); 33-41 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 1, № 33 (2011); 33-41 |
|
Language |
uk
|
|