Методологічні основи задач оптимізації, планування і управління економічною ефективністю авіоніки по критерію «зтраты - выгоды»
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Методологічні основи задач оптимізації, планування і управління економічною ефективністю авіоніки по критерію «зтраты - выгоды»
Методологические основы задач оптимизации, планирования и управления эко-номической эффективностью авионики по критерию «зтраты - выгоды» Methodological bases of tasks of optimization, planning and management economic effi¬ciency of avionic on the criterion of « expenses - benefits» |
|
Creator |
Воробьев, В. М.; Національний авіаційний університет
Захарченко, В. А.; Національний авіаційний університет Новикова, М. В.; Національний авіаційний університет Ильенко, С. С.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
УДК 629.735.05/06:65.011.56:004 — УДК 629.735.05/06:65.011.56:004 — UDC 629.735.05/06:65.011.56:004 |
|
Description |
Планування і запровадження в практику авіабудування авіоніки нового покоління потребує системного підходу з метою оптимізації дій по плануванню і керуванню системною і економічною ефективністю. Отримання ефективного результату при проектуванні повинно забезпечити потрібну якість функціонування бортового комплексу при обмеженнях на ресурси (тимчасові, експлуатаційні та ін.). Необхідність одночасного огляду ряду цілей і задач методологічно призводить до однокритеріальної оптимізації, коли основним критерієм доцільності може бути принятий показник «затраты- выгоды»
Планирование и внедрение в практику авиастроения авионики нового поколения требует системного подхода с целью оптимизации действий по планированию и управлению системной и экономической эффективностью. Получение эффективного результата при проектировании должно обеспечить приемлемое(требуемое) качество функционирования бортового комплекса при ограничениях на ресурсы (временные, эксплуатационные и др.). Необходимость одновременного рассмотрения ряда целей и задач методологически приводит к однокритериальной оптимизации, когда основным критерием целесообразности может быть принят показатель «затраты-выгоды» Planning and introduction in practice of aircraft building of avionic of new generation needs approach of the systems with the purpose of optimization of operating under planning and management system and economic efficiency. The receipt of effective result at planning must provide necessary quality of functioning of side complex at limits on resources (temporal, operating and other). The necessity of simultaneous review of row of aims and tasks methodologically results in the same thing-criterion optimization, when the basic criterion of expedience can be index of « expenses- benefits » |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2007-10-19
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/9086
10.18372/2073-4751.2.9086 |
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 2, № 20 (2007); 57-66
Проблемы информатизации и управления; Том 2, № 20 (2007); 57-66 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 2, № 20 (2007); 57-66 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|