THE REGURIMENTS TO THE DIAGNOSTIC PARAMETERS UNDER NONDESTRUCTIVE FATIGUE TESTING OF THE ELEMENTS OF AVIATION STRUCTURES
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
THE REGURIMENTS TO THE DIAGNOSTIC PARAMETERS UNDER NONDESTRUCTIVE FATIGUE TESTING OF THE ELEMENTS OF AVIATION STRUCTURES
ВИМОГИ ДО ДІАГНОСТИЧНИХ ПАРАМЕТРІВ ПРИ НЕРУЙНІВНОМУ КОНТРОЛІ ВТОМИ ЕЛЕМЕНТІВ АВІАЦІЙНИХ КОНСТРУКЦІЙ ВИМОГИ ДО ДІАГНОСТИЧНИХ ПАРАМЕТРІВ ПРИ НЕРУЙНІВНОМУ КОНТРОЛІ ВТОМИ ЕЛЕМЕНТІВ АВІАЦІЙНИХ КОНСТРУКЦІЙ |
|
Creator |
Карускевич, М.; Національний авіаційний університет
Корчук, О.; Національний авіаційний університет Маслак, Т.; Національний авіаційний університет Щепак, С.; Національний авіаційний університет Капустинський, А.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
— — alclad aluminum alloys; deformation relief; fatigue of aviation structures втома авіаційних конструкцій; деформаційний рельєф; плакований алюмінієвий сплав |
|
Description |
The article is devoted to the analysis of physical-mechanical state of constructional materials under cyclic loading. It has been shown that for the estimation of aircraft structures state under scheduled maintenance check intervals, it is necessary to apply the methods with diagnostic parameters, that are continuously alter according to the service life exhausting. The requirements to diagnostic parameters for nondestructive testing of aircraft components have been defined. The deformation relief formed on the surface of alclad alloys under cyclic loading meets this requirement. It has been shown the ability of application of deformation relief parameters for the estimation of accumulated fatigue damage.
Проведено аналіз сучасних методів контролю фізико-механічних характеристикматеріалів, пов’язаних із накопиченням утомного пошкодження. Сформульовано вимоги додіагностичних параметрів при неруйнівному контролі втоми елементів авіаційнихконструкцій. Показано можливість застосування параметрів деформаційного рельєфу, якийформується на поверхні плакувального шару за циклічного навантажування для кількісноїоцінки накопиченого втомного пошкодження.The paper presents the analysis of modern methods of physical-mechanical characteristics ofmetals testing, which are bounded up with accumulation of fatigue damage. It has been defined therequirements to diagnostic parameters of nondestructive testing of fatigue of aviation constructionelements. It has been shown the ability of application of deformation relief parameters, which isformed on the surface of alclad layer under cyclic loading for the quantitative estimation ofaccumulated fatigue damage.Выполнен анализ современных методов контроля физико-механических характеристикматериалов, связанных с накоплением усталостного повреждения. Сформулированы требованияк диагностическим параметрам при неразрушающем контроле усталости элементовавиационных конструкций. Показана возможность применения параметров деформационногорельефа, который формируется на поверхности плакирующего слоя при циклическом нагружениидля количественной оценки накопленного усталостного повреждения. Виконано аналіз даних про еволюцію параметрів фізико-механічного стану конструкцій-них матеріалів у процесі циклічного навантажування. Обґрунтовано вибір кількісних пара-метрів втомного пошкодження. Показано, що для оцінки технічного стану авіаційних конс-трукцій, технічний огляд яких проводиться періодично, необхідно використовувати методи, діагностичні параметри яких змінюються монотонно, відповідно до загального процесу ви-черпання ресурсу. Сформульовано вимоги до діагностичних параметрів за неруйнівного кон-тролю втоми елементів авіаційних конструкцій. Розглянуто можливість застосування оптич-ного методу контролю деформаційного рельєфу для кількісної оцінки накопиченого втомно-го пошкодження авіаційних конструкційних алюмінієвих сплавів |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2011-02-01
|
|
Type |
—
— — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/22
10.18372/2306-1472.47.22 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 47, № 2 (2011); 110-114
Вестник Национального авиационного университета; Том 47, № 2 (2011); 110-114 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 47, № 2 (2011); 110-114 |
|
Language |
uk
|
|
Coverage |
—
— — |
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|