Особливості моделювання внутрішніх шин однокристальних багатопроцесорних систем
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Особливості моделювання внутрішніх шин однокристальних багатопроцесорних систем
Особенности моделирования внутренних шин однокристальных многопроцессорных систем Boguslavsky O. Multiprocessor System-on-Chip Internal Bus Modeling Specifics |
|
Creator |
Богуславский, О. В.; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
|
|
Subject |
—
УДК 004.272.43 — УДК 004.272.43 — UDC 004.272.43 |
|
Description |
У статті описуються особливості внутрішніх шин однокристальних багатопроцесорних систем , які необхідно враховувати при аналітичній оцінці ефективності реалізації паралельних алгоритмів на таких системах . Як приклад розглядається двопроцесорний система з шиною амбал АНВ , наводиться модель цієї системи на мові моделювання PAMELA , яка враховує основні особливості архітектури системи . Запропоновано способи оцінки середньої затримки при передачі даних по шині
В статье описываются особенности внутренних шин однокристальных многопроцессорных систем, которые необходимо учитывать при аналитической оценке эффективности реализации параллельных алгоритмов на таких системах. В качестве примера рассматривается двухпроцессорная система с шиной АМВА АНВ, приводится модель этой системы на языке моделирования PAMELA, которая учитывает основные особенности архитектуры системы. Предложены способы оценки средней задержки при передаче данных по шине The features of Multiprocessor System-on-Chip internal buses, w'hich should be taken into account during the analytical estimation of parallel algorithms implementation efficiency on such systems, were described in the article. As an example the MPSoC with AMBA AHB internal bus, which contains 2 CPUs, was examined. The model of this system represented with the help of PAMELA modelling language was provided. The model takes into account main features of this system architecture. The methods of estimation of average data transmission delay on bus were proposed |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2007-10-19
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/9083
10.18372/2073-4751.2.9083 |
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 2, № 20 (2007); 36-41
Проблемы информатизации и управления; Том 2, № 20 (2007); 36-41 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 2, № 20 (2007); 36-41 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|