Record Details

Особливості моделювання внутрішніх шин однокристальних багатопроцесорних систем

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Особливості моделювання внутрішніх шин однокристальних багатопроцесорних систем
Особенности моделирования внутренних шин однокристальных многопроцессорных систем
Boguslavsky O. Multiprocessor System-on-Chip Internal Bus Modeling Specifics
 
Creator Богуславский, О. В.; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
 
Subject
УДК 004.272.43

УДК 004.272.43

UDC 004.272.43
 
Description У статті описуються особливості внутрішніх шин однокристальних багатопроцесорних систем , які необхідно враховувати при аналітичній оцінці ефективності реалізації паралельних алгоритмів на таких системах . Як приклад розглядається двопроцесорний система з шиною амбал АНВ , наводиться модель цієї системи на мові моделювання PAMELA , яка враховує основні особливості архітектури системи . Запропоновано способи оцінки середньої затримки при передачі даних по шині 
В статье описываются особенности внутренних шин однокристальных многопроцес­сорных систем, которые необходимо учитывать при аналитической оценке эффектив­ности реализации параллельных алгоритмов на таких системах. В качестве примера рассматривается двухпроцессорная система с шиной АМВА АНВ, приводится модель этой системы на языке моделирования PAMELA, которая учитывает основные особен­ности архитектуры системы. Предложены способы оценки средней задержки при пере­даче данных по шине
The features of Multiprocessor System-on-Chip internal buses, w'hich should be taken into account during the analytical estimation of parallel algorithms implementation efficiency on such systems, were described in the article. As an example the MPSoC with AMBA AHB in­ternal bus, which contains 2 CPUs, was examined. The model of this system represented with the help of PAMELA modelling language was provided. The model takes into account main features of this system architecture. The methods of estimation of average data transmission delay on bus were proposed
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2007-10-19
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/9083
10.18372/2073-4751.2.9083
 
Source Problems of Informatization and Management; Том 2, № 20 (2007); 36-41
Проблемы информатизации и управления; Том 2, № 20 (2007); 36-41
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 2, № 20 (2007); 36-41
 
Language ru
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ