Record Details

Аналітичне конструювання регулятора вертикальної швидкості для забезпечення автоматичного управління виходом на друге коло пасажирського літака

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Аналітичне конструювання регулятора вертикальної швидкості для забезпечення автоматичного управління виходом на друге коло пасажирського літака
Аналитическое конструирование регулятора вертикальной скорости для обеспе-чения автоматического управления выходом на второй круг пассажирского самолета
Analytical construction regulator for vertical speed automatic control output-around passenger aircraft
 
Creator Морозов, В. С.; Національний авіаційний університет
 
Subject система автоматичного керування літаком; наявна вертикальна швидкість
УДК 629.7.062

УДК 629.7.062

UDC 629.7.062
 
Description Представлено аналітичне конструювання регулятора вертикальної швидкості для забезпечення автоматичного управління пасажирським літаком у режимі виходу на друге коло.  Розглянутий вихід на друге коло зі всіма працюючими двигунами. Синтез закону оптимального управління  виконаний методом аналітичного конструювання  регулятора за критерієм узагальненої   праці А. А. Красовского. Показана методика синтезу оптимального закону управління  у  каналі  руля висоти на ділянці набора висоти. У каналі автомата тяги використано програмне управління тягою
Представлены аналитическое конструирование регулятора вертикальной скорости для обеспечение автоматического управления пассажирским самолетом в режиме ухода на второй круг. Рассмотрен выход на второй круг со всеми работающими двигателями. Синтез закона оптимального управления выполнен методом аналитического конструирования регулятора по критерию обобщенной работы А. А.Красовского. Показана методика синтеза оптимального закона управления в канале руля высоты на участке набора высоты. В канале автомата тяги использовано программное управление тягой
Analytical design for vertical speed controller for automatic control, ensuring passenger airplane mode to enter the second round. Considered enter the second round with all the engine running. Synthesis of optimal control law made by the regulator analytical design criteria for generalized labor A.A.Krasovskoho. Shown synthesis method Optima ment control law in the rudder channel height at the site of the climb. In the channel auto-traction mat used traction control software
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-09-29
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/8921
10.18372/2073-4751.1.8921
 
Source Problems of Informatization and Management; Том 1, № 49 (2015); 70-77
Проблемы информатизации и управления; Том 1, № 49 (2015); 70-77
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 1, № 49 (2015); 70-77
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ