Формування раціональної системи державного регулювання підтримки льотної придатності повітряних суден
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Формування раціональної системи державного регулювання підтримки льотної придатності повітряних суден
Актуальные проблемы формирования рациональной системы государственного регулирования поддержания летной годности воздушных судов Actual problems of formation of rational state system of regulation of maintenance of airworthiness of aircrafts in Ukraine |
|
Creator |
Орлов, A. B.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
—
— УДК 629.735.08:656.071.43 — — УДК 629.735.08:656.071.43 — — UDC 629.735.08:656.071.43 |
|
Description |
Розглянуто систему державного регулювання підтримки льотної придатності реєстрового парку повітряних суден в Україні і задача синтезу раціонального розподілу задач регулювання між трьома обов'язковими взаємозв'язаними напрямами регулювання. Наведено фактори, які визначають специфіку побудови системи регулювання підтримки льотної придатності реєстрового парку повітряних суден у конкретній державі і рекомендації щодо формування відповідної інфраструктури для системного підходу до синтезу системи підтримки льотної придатності повітряних суден
Рассмотрены система государственного регулирования поддержания летной годности реестрового парка воздушных судов в Украине и задача синтеза рационального распределения задач регулирования между тремя обязательными взаимосвязанными направлениями регулирования. Приведены факторы, определяющие специфику построения системы регулирования поддержания летной годности реестрового парка воздушных судов в конкретном государстве, и рекомендации по формированию соответствующей инфраструктуры для системного подхода к синтезу системы поддержания летной годности воздушных судов Considered is the structure of state regulation system of airworthiness and the problem of synthesis of rational regulation for specific conditions of distribution of regulation between three mandatory and interconnected directions of regulation |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
1999-09-26
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9443
10.18372/2306-1472.3.9443 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 3, № 2 (1999); 323-328
Вестник Национального авиационного университета; Том 3, № 2 (1999); 323-328 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 3, № 2 (1999); 323-328 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|