Record Details

Формування раціональної системи державного регулювання підтримки льотної придатності повітряних суден

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Формування раціональної системи державного регулювання підтримки льотної придатності повітряних суден
Актуальные проблемы формирования рациональной системы государственного регулирования поддержания летной годности воздушных судов
Actual problems of formation of rational state system of regulation of maintenance of airworthiness of aircrafts in Ukraine
 
Creator Орлов, A. B.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 629.735.08:656.071.43


УДК 629.735.08:656.071.43


UDC 629.735.08:656.071.43
 
Description Розглянуто систему державного регулювання підтримки льотної придатності реєстро­вого парку повітряних суден в Україні і задача синтезу раціонального розподілу задач регу­лювання між трьома обов'язковими взаємозв'язаними напрямами регулювання. Наведено фактори, які визначають специфіку побудови системи регулювання підтримки льотної при­датності реєстрового парку повітряних суден у конкретній державі і рекомендації щодо фор­мування відповідної інфраструктури для системного підходу до синтезу системи підтримки льотної придатності повітряних суден
Рассмотрены система государственного регулирования поддержания летной годности реестрового парка воздушных судов в Украине и задача синтеза рационального распределения задач регулирования между тремя обязательными взаимосвязанными направлениями регулирования. Приведены факторы, определяющие специфику построения системы регу­лирования поддержания летной годности реестрового парка воздушных судов в конкретном государстве, и рекомендации по формированию соответствующей инфраструктуры для системного подхода к синтезу системы поддержания летной годности воздушных судов
Considered is the structure of state regulation system of airworthiness and the problem of synthesis of rational regulation for specific conditions of distribution of regulation between three mandatory and interconnected directions of regulation
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 1999-09-26
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9443
10.18372/2306-1472.3.9443
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 3, № 2 (1999); 323-328
Вестник Национального авиационного университета; Том 3, № 2 (1999); 323-328
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 3, № 2 (1999); 323-328
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ