ACCORDANCE PROVIDING PRINCIPLES OF ACADEMIC AVIATION TRAINING TO EASA PART-66 AND EASA PART-147 BASIC TRAINING REQUIREMENTS
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ACCORDANCE PROVIDING PRINCIPLES OF ACADEMIC AVIATION TRAINING TO EASA PART-66 AND EASA PART-147 BASIC TRAINING REQUIREMENTS
ПРИНЦИПИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ АКАДЕМІЧНОГО АВІАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ВИМОГАМ ДО БАЗОВОГО НАВЧАННЯ ЗА EASA PART-66 ТА EASA PART-147 ПРИНЦИПИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ АКАДЕМІЧНОГО АВІАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ВИМОГАМ ДО БАЗОВОГО НАВЧАННЯ ЗА EASA PART-66 ТА EASA PART-147 |
|
Creator |
Орлов, О.; Національний авіаційний університет
Зімін, В.; Національний авіаційний університет Тризна, О.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
academic training, EASA standards; regulatory policy
— академічне навчання; регуляторна політика; стандарти EASA |
|
Description |
Main regulation aspects of EASA maintenance training standards implementation in activity of aviationacademic/educational training institutions are considered and analysed. Recommendation and proposals for adaptationactions of such training institutions are formulated with respect to conditions and peculiarities of their functioning inUkraine. Some adaptive measures for academic aviation institutions are proposed. It based on existing conditions andtakes into account the peculiarities of the forerun maintenance training evolution in Ukraine. The recommendations onregulatory policy during implementation of EASA standards to Civil Aviation Authorities of Ukraine are provided
Розглянуто основні регуляторні аспекти впровадження стандартів EASA з навчаннятехнічному обслуговуванню в діяльність академічних/навчальних закладів авіаційногонапряму. Сформульовано рекомендації та пропозиції з проведення адаптаційних дій такихнавчальних закладів стосовно умов та особливостей їх функціонування в умовах України.Ключові слова: академічне навчання, регуляторна політика, стандарти EASA. Розглянуто основні регуляторні аспекти впровадження стандартів EASA з навчання технічному обслуговуванню в діяльність академічних/навчальних закладів авіаційного напряму. Сформульовано рекомендації та пропозиції з проведення адаптаційних дій такихнавчальних закладів стосовно умов та особливостей їх функціонування в умовах України |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-04-20
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/146
10.18372/2306-1472.50.146 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 50, № 1 (2012); 276-283
Вестник Национального авиационного университета; Том 50, № 1 (2012); 276-283 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 50, № 1 (2012); 276-283 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|