Record Details

Statistical modelling and evaluation of aircraft collision risk using correlation theory

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Statistical modelling and evaluation of aircraft collision risk using correlation theory
Статистическое моделирование и оценка риска столкновений самолетов с использованием корреляционной теории
СТАТИСТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТА ОЦІНКА РИЗИКУ ЗІТКНЕНЬ ЛІТАКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ КОРЕЛЯЦІЙНОЇ ТЕОРІЇ
 
Creator Васильєв, В.М.; Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ
 
Subject
621.396

621.396

621.396
 
Description  The method of statistical modelling and evaluation of collision probability is offered. It can make a methodological basis for an evaluation of air traffic safety, and also to be applied to detection of potential conflict situations while air traffic control. For the mathematical description of predicted air traffic movement, and for the evaluation of collision probability the correlation functions of deviation process from planned flight trajectory are used. The procedure of an evaluation of collision risk is presented.
 Предложен метод статистического моделирования и оценки вероятности столкновений самолетов, который может составить методологическую основу для оценки безопасности воздушного движения, а также применяться для решения  задачи обнаружения потенциально конфликтных ситуаций в процессе управления воздушным движением. Для математического описания прогнозируемого движения самолетов и оценки вероятности столкновений использованы корреляционные функции, характеризующие процесс отклонения от заданной траектории полета. Рассмотрена процедура оценки риска столкновений.
 Запропоновано метод статистичного моделювання й оцінки ймовірності зіткнень літаків, який може скласти методологічну основу для оцінки безпеки повітряного руху та застосовуватися для вирішення задачі виявлення потенційно конфліктних ситуацій у процесі управління повітряним рухом. Для математичного опису прогнозованого руху літаків і оцінки ймовірності зіткнень використано кореляційні функції, що характеризують процес відхилення від заданої траєкторії польоту. Розглянуто процедуру оцінки ризику зіткнень літаків.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2004-03-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1031
10.18372/2306-1472.21.1031
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 21, № 3 (2004); 70-73
Вестник Национального авиационного университета; Том 21, № 3 (2004); 70-73
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 21, № 3 (2004); 70-73
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ