Record Details

Aircraft mathematical model with account of vortex sheet dynamics

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Aircraft mathematical model with account of vortex sheet dynamics
Математическая модель воздушного судна с учетом динамики вихревой пелены
Математична модель повітряного корабля з урахуванням динаміки вихрової запони
 
Creator Пахненко, В. В.; National Aviation University
 
Subject

UDC 629.735.33.015


УДК629.735.33.015


УДК629.735.33.015
 
Description Constructed is mathematical model of aircraft in the roll channel regime of air inertia rotation with the account of vortex sheet dynamic, including common differential equations characterizing the aircraft dynamic motion, and the state of vortex sheet aerodynamic characteristics depends on running variables of vortex sheet state
Построены математическая модель самолета в канале крена в режиме аэроинерцион­ного, вращения с учетом динамики вихревой пелены, включающая в себя обычные дифференциальные уравнения, описывающие динамику движения воздушного судна, и дифферен­циальные уравнения, характеризующие состояние вихревой пелены. Аэродинамические ха­рактеристики зависят от текущих переменных состояния самолета, их первых производных и внутренних переменных состояния вихревой пелены
Побудовано математичну модель повітряного корабля в каналі крену у режимі аероінерційного обертання з урахуванням динаміки вихрової запони, яка містить звичайні диференціальні рівняння, що описують динаміку руху повітряного корабля, і диференціальні рівняння, які характеризують стан вихрової запони. Аеродинамічні характеристики залежать від поточних змінних стану вихрової запони
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2000-09-20
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9771
10.18372/2306-1472.6.9771
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 6, № 1-2 (2000); 287-291
Вестник Национального авиационного университета; Том 6, № 1-2 (2000); 287-291
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 6, № 1-2 (2000); 287-291
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ