Record Details

Робочі зошиті як засіб відтворювального методу навчання математики в університеті

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Робочі зошиті як засіб відтворювального методу навчання математики в університеті
Рабочие тетради как средство воспроизводящего метода обучения математики в университете
WORKBOOK AS A TOOL OF REPRODUCING METHOD FOR TEACHING MATHEMATICS AT THE UNIVERSITY LEVEL
 
Creator Shuda, Irina; Sumy State University
Оdarchenko, Nataliia; Sumy State University
 
Subject
викладач; навчальний процес; робочий зошит; самостійна робота; студент
378.147:51

преподаватель; рабочая тетрадь; самостоятельная работа; студент; учебный процесс
378.147:51

independent work; lecturer; student; teaching process; workbook
378.147:51
 
Description Самостійна робота студента – основний спосіб опанування навчального матеріалу в позаурочний час, на яку відводиться 2/3 часу, відведеного на вивчення дисципліни. У статті виділені основні завдання, які вирішує вища школа у сучасних умовах. Показано, що реалізація цих завдань можлива при систематичному включенні в навчальний процес елементів самостійної роботи студентів. Встановлено, що однією з форм самостійної роботи на заняттях і в позаурочний час є, розроблений викладачами Сумського держуніверситету, робочий зошит. Його використання надає можливість навчити студента початкових курсів самостійно отримувати знання, активно аналізувати і засвоювати, а також уміти трансформувати їх для вирішення нетрадиційних проблемних завдань. Авторами роботи визначені дидактичні цілі даних матеріалів, які включають повторення вивченого матеріалу, закріплення знань і умінь студентів за даною темою, набуття навичок самостійної роботи, розвинення умінь роботи із спеціальною літературою.Дані робочі зошити використовуються при вивченні основних розділів вищої математики. Доступ до них мають студенти в Інтернет ресурсі на сайті університету. Як приклад розглянутий розділ «Інтегральне числення». Однією з переваг у використанні даних дидактичних матеріалів є диференційований підхід у навчанні, що дозволяє здійснювати індивідуальний підхід до студентів, враховуючи їх різні здібності. Такі робочі зошити запропоновані студентам денної форми навчання для вивчення основних розділів курсу «Вищої математики». Надалі їх доцільно використовувати і для студентів заочної та дистанційної форми навчання.
Самостоятельная работа студента – основной способ овладения учебным материалом во внеурочное время, на которую отводится 2/3 часов, отведенных на изучение дисциплины. В статье выделены основные задачи, которые решает высшая школа в современных условиях. Показано, что реализация этих задач возможна при систематическом включении в учебный процесс элементов самостоятельной работы студентов.Установлено, что одной из форм самостоятельной работы на занятиях и во внеурочное время является, разработанная преподавателями Сумского госуниверситета, рабочая тетрадь. Ее применение дает возможность научить студента начальных курсов получать самостоятельно знания, активно анализировать и усваивать, а также уметь трансформировать их для решения нетрадиционных проблемных заданий. Авторами работы определены дидактические цели данных материалов, которые включают повторение изученного материала, закрепление знаний и умений студентов по данной теме, приобретение навыков самостоятельной работы, развитие умений работы со специальной литературой. Данные рабочие тетради используются при изучении основных разделов высшей математики. Доступ к ним имеют студенты в Интернет ресурсе на сайте университета. В качестве примера рассмотрен раздел «Интегральное исчисление».
The article highlights the main challenges to be solved in higher education in the modern conditions. It is shown that the implementation of these tasks is possible with the systematic inclusion of the elements of students’ independent work in the teaching process. We established that one of the forms of independent work in the classes and outside teaching hours of higher mathematics discipline is the workbook. Its application allows to teach undergraduate students during the first years to acquire the knowledge independently, to actively analyse, to learn and to transform them for solving the uncommon problems. Authors discuss the workbook for the section "Integral calculus" as an example.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-10-13
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9056
10.18372/2306-1472.64.9056
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 64, № 3 (2015); 155-160
Вестник Национального авиационного университета; Том 64, № 3 (2015); 155-160
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 64, № 3 (2015); 155-160
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ