THERMOOXIDATIVE STABILITY OF JET FUEL WITH FULLERENES AS AN ADDITIVE
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
THERMOOXIDATIVE STABILITY OF JET FUEL WITH FULLERENES AS AN ADDITIVE
ТЕРМООКИСЛИТЕЛЬНАЯ СТАБИЛЬНОСТЬ РЕАКТИВНЫХ ТОПЛИВ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ФУЛЛЕРЕНА В КАЧЕСТВЕ ПРИСАДКИ ТЕРМООКИСНЮВАЛЬНА СТАБІЛЬНІСТЬ РЕАКТИВНИХ ПАЛИВ З ВИКОРИСТАННЯМ ФУЛЕРЕНУ ЯК ПРИСАДКИ |
|
Creator |
Іванов, С.В.; Національний авіаційний університет
Єфименко, В.В.; Національний авіаційний університет Єфіменко, О.В.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
fulleren; jet fuel; thermooxidative stability; sediment concentration
UDC 662.75:621.593.3 концентрация осадка; реактивное топливо; термоокислительная стабильность; фуллерен УДК 662.75:621.593.3 концентрація осаду; реактивне паливо; термоокиснювальна стабільність; фулерен УДК 662.75:621.593.3 |
|
Description |
Heating of fuels in presence of oxygen reduces their thermal-oxidative stability, leads to a solid phase in the form of sludge and tar, which, sedimented at the details of the fuel system, change its characteristics and cause contamination of fuel filters and injectors, spool control sticking, reduce efficiency of heat exchangers. Nanomaterials, performance of which is considerably superior to the natural materials, are the basis for the movement of humanity's progress. Therefore, with a develpoment of technologies it has become necessary to carry out a research of modified additives – fullerens, to improve an oxidative stability of fuels. We have carried out an investigation of thermal-oxidative stability of fuel RT as a function of additive C60 concentration. The results has shown that even 0,043 g/l fullerene addition as an antioxidant, reduces the amount of sediment in the fuel almost by half. Usage of fullerenes for improvement of petroleum products performance properties is a promising area of research.
Показано, что нагрев топлив при наличии кислорода уменьшает их термоокислительную стабильность и приводит к возникновению твердой фазы в виде осадка и смол, которые, откладываясь на деталях топливной системы, изменяют ее характеристики и вызывают загрязнение топливных фильтров и форсунок, заедания золотникового регулятора, снижают эффективность теплообменных устройств. Отмечено, что эксплуатационные характеристики наноматериалов значительно превосходят естественные, поэтому с усовершенствованием техники возникла необходимость в разработке и исследовании модифицированных присадок – фуллеренов для улучшения окислительной стабильности топлив. Проведено исследование термоокислительной стабильности топлива РТ в зависимости от концентрации фуллерена С60, который добавляли в качестве присадки. Рассмотрены результаты исследований, показывающие, что добавление даже 0,043 г/л фуллерена в качестве антиокислительной присадки уменьшает количество осадка в топливе почти вдвое. Обосновано, что применение фуллеренов для улучшения эксплуатационных свойств нефтепродуктов является перспективным направлением проведения научных исследований. Розглято метод визначення окиснення нафтопродуктів. Досліджено вплив додавання фулерену як антиокиснювальної присадки. Розраховано кількість осаду в паливі. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-10-19
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/2367
10.18372/2306-1472.52.2367 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 52, № 3 (2012); 148-150
Вестник Национального авиационного университета; Том 52, № 3 (2012); 148-150 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 52, № 3 (2012); 148-150 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|