Record Details

THE USE OF ONTOLOGIES OF EDUCATIONAL PURPOSES FOR THE FORMATION OF EDUCATIONAL AND OPERATIONAL ENVIRONMENT

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title THE USE OF ONTOLOGIES OF EDUCATIONAL PURPOSES FOR THE FORMATION OF EDUCATIONAL AND OPERATIONAL ENVIRONMENT
ВИКОРИСТАННЯ ОНТОЛОГІЙ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ОПЕРАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА
ВИКОРИСТАННЯ ОНТОЛОГІЙ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ОПЕРАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА
 
Creator Буров, О.; Національний авіаційний університет
Царик, О.; Національний авіаційний університет
 
Subject ergonomic features; informational space; learning environment; ontology; subject area; tools of knowledge representation

ергономічні особливості; засоби подання знань; інформаційний простір; навчальне середовище; онтологія; предметна область
 
Description Object of study - an ontology for educational purposes and theirimpact on the effectiveness of training. Purpose -substantiation the feasibility of using ontologies of educational purposes for the formation learningenvironment of specialists in the field of aviation. The method of study - an analysis of existing methods and meansofforming an ontology for educational purposes, in particular by the method of structuring the domain and the methodof generalization. The main aspects of the formation of knowledge bases for educational purposes with the useof ontologies are considered. The approaches and means of forming domains of knowledge bases based on ontologiesare described. Shaped ergonomic requirements for content and form of ontologies for educational purposes. It isestablished that the introduction and use of ontologies for educational purposes requires a much larger audience insearch of independence and mastery of new knowledge that provides a high level of intensification of educationalprocess, as well asincrease the efficiency of the educational process by intensifyingand enhancing learning andcognitive activities, giving her the creative direction of research that is a prerequisite for more effective learning
Розглянуто питання ефективного пошуку і використання навчальних матеріалів усистемах електронного навчання. Показано, що одним із варіантів вирішення цього питанняє використання онтологій та засобів семантичної мережі при проектуванні засобівнавчання.Ключові слова: ергономічні особливості, засоби подання знань, інформаційний простір,навчальне середовище, онтологія, предметна область.Ключові слова: ергономічні особливості, засоби подання знань, інформаційний простір,навчальне середовище, онтологія, предметна область.
Розглянуто питання ефективного пошуку і використання навчальних матеріалів у  системах електронного навчання. Показано, що одним із варіантів вирішення цього питанняє використання онтологій та засобів семантичної мережі при проектуванні засобів  навчання
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-04-20
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/145
10.18372/2306-1472.50.145
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 50, № 1 (2012); 271-275
Вестник Национального авиационного университета; Том 50, № 1 (2012); 271-275
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 50, № 1 (2012); 271-275
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ