Record Details

Theoretical and statistical models recognize the true failure of aircraft

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Theoretical and statistical models recognize the true failure of aircraft
Теоретико-статистические модели распознавания истинных отказов авиационной техники
ТЕОРЕТИКО-СТАТИСТИЧНІ МОДЕЛІ РОЗПІЗНАВАННЯ ІСТИННИХ ВІДМОВ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ
 
Creator Рева, О.М.
Дмитрієв, С.О.
Било, О.Я.
 
Subject

безпека польотів; відмова авіаційної техніки; домінанти діяльності; прийняття рішень; розпізнавання хибного спрацьовування аварійної сигналізації; система «екіпаж – повітряне судно»; статистично-ймовірнісні моделі
 
Description  The article, having in crew the extraordinary significance of the human factor effects upon the safety of flight, considers the emergency situations, related to the aviation engine failures indications. It is pointed out that the pilot, participating in localization of the aviation material failure consequences, can raise the reliability of «the crew-aircraft» system by 16 per cent and in the presence of emergency warning by 25 per cent. However, 73 per cent of the flight personal don’t respond to the emergency warning; on the other hand, according to the statistics at least 33 per cent of the healthy engine shut-downs have been caused by the faulty operation of the emergency warning. A statistical model of aviation material true failure identification, has been suggest, which takes into account the non-linear estimate function of the operative-pilot as the main dominant of his flight activities.
 Учитывая чрезвычайную важность влияния человеческого фактора на безопасность полетов, рассмотрены аварийные ситуации, связанные с сигнализацией факта отказов авиационных двигателей. Отмечено, активно включаясь в локализацию последствий отказов авиационной техники, пилот может на 16% увеличить надежность системы «экипаж - воздушное судно», а при наличии аварийной сигнализации - на 25%. Однако 73% летного состава не реагируют на аварийную сигнализацию, а по статистике менее 33% исключений исправных двигателей произошло вследствие именно ложного срабатывания аварийной сигнализации. Предложена статистическая модель распознавания истинных отказов авиационной техники, учитывающий нелинейное оценочную функцию пилота-оператора, как основную доминанту его деятельности в полете.
 Враховуючи надзвичайну важливість впливу людського чинника на безпеку польотів, розглянуто аварійні ситуації, пов’язані з сигналізацією факту відмов авіаційних двигунів. Зазначено, що активно включаючись у локалізацію наслідків відмов авіаційної техніки, пілот може на 16 % збільшити надійність системи «екіпаж – повітряне судно», а за наявності аварійної сигналізації – на 25 %. Проте 73 % льотного складу не реагують на аварійну сигналізацію, а за статистикою щонайменше 33 % виключень справних двигунів відбулось унаслідок саме хибного спрацьовування аварійної сигналізації. Запропоновано статистичну модель розпізнавання істинних відмов авіаційної техніки, що враховує нелінійну оцінну функцію пілота-оператора, як основну домінанту його діяльності в польоті.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-02-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1703
10.18372/2306-1472.39.1703
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 39, № 2 (2009); 22-29
Вестник Национального авиационного университета; Том 39, № 2 (2009); 22-29
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 39, № 2 (2009); 22-29
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ