Record Details

METHOD OF THE AIRCRAFT CONTROL RECONFIGURATION WHEN UNEXPECTED SITUATION APPEARS DURING FLIGHT

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title METHOD OF THE AIRCRAFT CONTROL RECONFIGURATION WHEN UNEXPECTED SITUATION APPEARS DURING FLIGHT
Метод реконфигурации управления самолетом при возникновении особой ситуации в полете
Метод реконфігурації керування літаком в умовах виникнення особливої ситуації в польоті
 
Creator Shevchuk, Dmitriy; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
 
Subject
aircraft; flight control system; loss-of-control; reconfiguration; stability and controllability; unexpected situation
629.735.015.7.2:656.7.08(045)

особая ситуация; потеря управляемости в полете; самолет; система управления; реконфигурация; управляемость и устойчивость
629.735.015.7.2:656.7.08(045)

втрата керованості в польоті; керованість та стійкість; літак; особлива ситуація; реконфігурація; система керування
629.735.015.7.2:656.7.08(045)
 
Description Comparative analysis of the ICAO statistics showed that 35% of the aircraft losses associated with failures and damages of automatic control systems, mainly with failures of drives and external damage of tours and controllers. Classification of approaches to reconfigurable flight control systems is shown. The aim of this work is to develop method of reconfiguration to save the stability and controllability of the aircraft during the collisions with mechanical, biological and electrical elements.
Выполнен сравнительный анализ статистических данных ICAO. Показано, что 35% случаев возникновения особых ситуаций связаны с отказами и повреждениями систем автоматического управления, главным образом с отказами приводов и повреждениями внешних обводов и управляющих органов. Приведена классификация существующих походов и методов создания реконфигурируемых систем управления сложными объектами в условиях возникновения особых ситуаций. Разработан метод реконфигурации для сохранения устойчивости и управляемости самолета при возникновении особых ситуаций в полете.
Виконано порівняльний аналіз статистичних даних ICAO. Показано, що 35 % випадків виникнення особливих ситуацій пов’язано з відмовами та пошкодженнями систем автоматичного керування, головним чином із відмовами приводів та пошкодженнями зовнішніх обводів і керуючих органів. Наведено класифікацію існуючих походів та методів створення реконфігурованих систем керування складними об’єктами в умовах виникнення особливих ситуацій. Розроблено метод реконфігурації для збереження стійкості та керованості літака в умовах виникнення особливих ситуацій у польоті, та запобігання її розвитку або переростання в катастрофічну.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2014-07-04
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6773
10.18372/2306-1472.59.6773
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 59, № 2 (2014); 44-50
Вестник Национального авиационного университета; Том 59, № 2 (2014); 44-50
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 59, № 2 (2014); 44-50
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ